خبرگزاری کار ایران

عضو هئیت مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تاثیر بسته ارزی در کاهش 500 هزار تومانی قیمت سکه/ در بازار، مازاد عرضه داریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۷۳۹

کشتی‌آرای اظهار داشت: بسته جدید ارزی باعث شده قیمت دلار از بالای 11 هزار تومان به زیر 9 هزار تومان سقوط کند، چون قیمت طلاوسکه از حاصل‌ضرب قیمت ارز و قیمت جهانی طلا به دست می‌آید بنابرین شاهد کاهش قیمت در بازار هستیم.

محمد کشتی‌آرای ( عضو هئیت مدیره طلاوجواهر  تهران) در گفت‌وگو با ایلنا در مورد روند نزولی قیمت سکه گفت: این روند از ظهر دیروز آغاز شده و تا امروز نیز ادامه داشته است، به‌طوری‌که در این بازه زمانی شاهد کاهش 500 هزار تومانی در قیمت سکه بودیم اما  از ظهر امروز کمی روند صعودی به خود گرفته و قیمت فروش هر قطعه سکه تمام با تصویر امام ( ره) در صرافی‌ها در 3 میلیون و سیصدوهفتاد هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: بسته جدید ارزی عمده‌ترین تاثیر را در این روند داشته است و باعث شده تا قیمت دلار از بالای 11 هزار تومان به زیر 9 هزار تومان سقوط کند، چون قیمت طلاوسکه از حاصلضرب قیمت ارز و قیمت جهانی طلا به دست می‌آید بنابرین شاهد کاهش قیمت در بازار هستیم.

کشتی‌آرای تصریح کرد: این روند نزولی باعث کاهش 200 هزار تومانی حباب سکه شده است بطوری‌که حباب سکه از 800 هزار تومان به  600 هزار تومان رسیده است و به نوعی شاهد مازاد عرضه در بازار هستیم.

وی این روند را موقتی ندانست و افزود: این فضا موقتی نیست، چون از فردا نیز نوبت دوم  واگذاری سکه‌های ثبت‌نام‌ شده آغاز می‌شود و این در به تعادل رسیدن بازار که همه به نوعی منتطر آن بودند، کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز