خبرگزاری کار ایران

شیرزاد نجفی عنوان کرد:

سهم اعتبارات آبخیزداری لرستان از کل کشور به ۳.۵ درصد رسیده است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۵۴۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: سهم اعتبارات آبخیزداری لرستان از کل کشور به ۳.۵ درصد رسیده است.

به‌گزارش‌خبرگزاری ایلنا از لرستان، شیرزاد نجفی با اشاره به دیدار استاندار لرستان،نماینده مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، نماینده مردم شهرستان پل‌دختر، بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، از افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات آبخیزداری استان خبر داد.

وی بیان کرد: در سال ۹۶، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور یک درصد از سهم اعتبارات ملی را به منابع آبخیزداری استان اختصاص داده بود.

نجفی اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان و پل‌دختر، توانستیم این سهم را به ۳.۵ درصد افزایش دهیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان خاطرنشان کرد: در سال ۹۶، کل بودجه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ۴۶۰ میلیارد تومان در بحث آبخیزداری بوده است.

این مسئول افزود: در این اعتبار، سهم اعتبار آبخیزداری لرستان ۴.۶ میلیارد تومان بوده که امسال با تلاش و پیگیری این مبلغ را به ۴۰ میلیارد تومان برسانیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: مصوب طرح‌های آبخیزداری از محل اعتبارات استانی در سال ۹۶ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده ولی در سال ۹۷ استاندار لرستان ۱۰ میلیارد به آبخیزداری تخصیص داده که در راستای این کمک، ۳۰ میلیارد نیز سازمان جنگل‌ها کمک کرده که مجموعاً اعتبار به ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

نجفی اضافه کرد: سهم اعتبارات لرستان از کل کشور یک درصد بوده ولی اکنون با تلاش‌های استاندار لرستان این سهم به ۳.۵ درصد رسیده است.

وی گفت: این اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های آبخیزداری همچون بندهای سنگی ملاتی، خاکی، گابیونی و اجرای عملیات بیولوژیکی شامل نهال‌کاری و افزایش پوشش گیاهی مراتع هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: استاندار لرستان قول تامین اعتبار استانی کاداستر اراضی ملی در لرستان را داده است.

انتهای پیام/
معصومه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز