خبرگزاری کار ایران

بازدید فرمانده کل ارتش از تیپ ۲۷۷ خراسان شمالی و پدافند هوایی شمال‌شرق

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۸۶

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ ۲۷۷ نیروی زمینی، از بخش‌‌‌‌های مختلف این یکان و پدافند هوایی منطقه شمال شرق بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در تیپ ۲۷۷ نیروی زمینی، از بخش‌‌‌‌‌های مختلف این یکان و پدافند هوایی منطقه بازدید کرد و ضمن دیدار با فرماندهان و کارکنان، وضعیت آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۲۷۷ را مورد ارزیابی قرار داد.

همچنین در بازدید از تیپ ۲۷۷، تکاوران با اجرای برنامه‌های متنوع رزمی، توان و آمادگی دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

ارزیابی میزان توان و آمادگی رزمی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) مستقر در منطقه شمال شرق نیز از بخش‌های اصلی بازدید فرمانده کل ارتش بود.

در این بازدیدها موضوعات تعالی معنوی و بصیرتی و دغدغه‌‌‌های معیشتی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی با حضور در منزل شهید صادق شیبک از شهدای مدافع حرم ارتش به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم آنها ادای احترام و با پدر این شهید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی با حضور در مزار شهید شیبک و دیگر شهدا، از خداوند برای شهیدان آرزوی علو درجات و توانایی ادامه راه آن بزرگواران را مسئلت کرد.

در این بازدیدها فرمانده نیروی زمینی ارتش و فرمانده قرارگاه پدافند هوایی شمال شرق و همچنین جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در منطقه، فرمانده کل ارتش را همراهی ‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز