خبرگزاری کار ایران

جمعی از رانندگان خصوصی اتوبوسرانی رشت:

۸ماه بیمه رانندگان از طرف شرکت خصوصی پرداخت نشده است/شهرداری به موضوع رسیدگی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۶۸

جمعی از رانندگان قراردادی اتوبوسرانی شرکت «مهر گستر تابناک» رشت مدعی هستند که ۸ماه بیمه آن‌ها پرداخت نشده است. رییس حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: به این مسیله در شهرداری هفته آینده رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ جمعی از رانندگان قراردادی اتوبوسرانی شرکت «مهر گستر تابناک» رشت در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفتند: ما رانندگان بخش خصوصی هستیم که شرکت با ما قراردادهای یک ماهه می‌بندد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما حق بیمه‌های پرداخت نشده است. ما تا به امروز حدود ۸ ماه بیمه معوقه داریم.

این راننده شرکت واحد خصوصی گفت: ما برای شهرداری کار می‌کنیم و هیچ مشکلی با این سازمان نداریم اما این شرکت با تاخیر در پرداخت حقوق و بیمه باعث نارضایتی رانندگان شده است.

وی افزود: با اینکه مبالغ حقوق و بیمه رانندگان توسط شهرداری به حساب شرکت واریز می‌شود اما شرکت از پرداخت آن به رانندگان امتناع می‌کند. علاوه بر این سنوات به طور میانگین ۴ سال رانندگان پرداخت نشده است. پرداخت حق مرخصی استحقاقی رانندگان هم به تعویق افتاده است.

 پیمان پارسا (رییس حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت) با تایید این خبر گفت: جلسه‌ای در رابطه با حل این مسئله هفته‌ی آینده در شهرداری برگزار خواهد شد. در صورتی که شهرداری یا شرکت «مهر گستر تابناک» در پرداخت معوقات رانندگان کوتاهی کرده باشند، ملزم به پرداخت بدهی خود خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز