خبرگزاری کار ایران

قیصر کُرد اعلام کرد:

تشریح میزان کمک‌های حامیان طرح «اکرام ایتام» کمیته امداد شهرستان ماهشهر

کد خبر : ۶۵۳۳۱۲

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با ارائه گزارشی به تشریح کمک‌های حامیان طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» در چهار ماهه نخست امسال پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد با اشاره به اینکه ۳۹۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ماهشهر از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح «اکرام ایتام» بهره‌مند هستند، گفت: ۲۲۲۳ حامی ایتام همواره در مناسبت‌های مختلف به یاری فرزندان معنوی خود می‌شتابند تا آینده‌ای روشن را برای آنها رقم بزنند.

وی با اعلام اینکه حامیان، بیش ۳۴۵میلیون تومان در چهار ماهه نخست سال‌جاری به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام تحت حمایت این شهرستان کمک کرده‌اند، بیان کرد: بخش مهمی از نیازهای اساسی ایتام با کمک‌های حامیان رفع می‌شود که این امر موجب شکوفایی استعدادهای نهفته آنها برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی و اشتغال خواهد شد.

کُرد با بیان اینکه  طرح «محسنین» نیز با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، افزود: ۲۶۹ حامی، حمایت از فرزند مشمول طرح «محسنین» را برعهده گرفته‌اند تا آنها نیز در کنار سایر همنوعان خود بتوانند به مقاطع بالاتر علمی راه یابند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر گفت: فرزندان غیر یتیم که سرپرست خانوار آنها به دلیل بیماری، از کار افتادگی و کهولت‌ سن قادر به تأمین مخارج زندگی نیستند، نیازمند کمک‌های بیشتری هستند تا بتوانند شاهد آتیه‌ای درخشان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز