خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان خبرداد:

خاموشی‌های برق استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۱۸۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کمتر شدن خاموشی های بابرنامه برق در این استان در روزهای آینده در پیک بار مصرفی تابستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی گفت: باتوجه به تغییر ساعات کاری ادارات در شهرستان‌های هشتگانه این استان و همچنین کاهش‌مصرف برق، مدت زمان خاموشی‌های بابرنامه مدیریت اضطراری در پیک‌بار کاهش می یابد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه دمای هوا نیز در روزهای آینده تغییر و هوا کمی خنک‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی تمامی مشترکین برق تا پایان فصل گرم هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مشترکین برقی که دارای تفاهمنامه همکاری در روند کاهش مصرف با اعمال خاموشی های مدیریت اضطراری پیک بار هستند نیز می‌خواهیم این تفاهمنامه ها ادامه پیدا کند.

راهزادی تاکید کرد که اگر مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان پیک بار بین ساعات 11 تا 17 تنها 20 درصد صرفه جویی داشته باشند نیازی به اعمال خاموشی های روزانه نخواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، 250 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد که حدود 190 هزار اشتراک آن خانگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز