خبرگزاری کار ایران

آغاز چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در دانشگاه شیراز

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۱۱۰

دبیرکل اجرایی چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: مسابقات این دوره از المپیاد در بخش پسران تا ۱۹ مرداد ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،‌ فرهاد دریانوش با بیان اینکه اعضای تیم‌های ملی دانشجویی در رشته‌های مختلف از نفرات برتر این المپیاد انتخاب خواهند شد، گفت: در این المپیاد فرهنگی ورزشی، ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی پسر از ۱۲۰ دانشگاه کشور، تا ۱۸ مرداد ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: پسران دانشجوی ورزشکار در ۱۴ رشته فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی، شطرنج، کاراته، تکواندو، شنا، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی به رقابت می‌پردازند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز گفت: ۱۳۵ دانشجوی پسر در قالب تیم دانشگاه شیراز در تمام رشته‌های چهاردهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

دبیرکل اجرایی المپیاد و مدیر تربیت بدنی دانشگاه شیراز با اشاره به برگزاری المپیاد دختران دانشجوی کشور به میزبانی شیراز گفت: دانشگاه شیراز از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد ماه میزبان المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشجوی کشور بود که بر اساس نظر سنجی انجام شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رضایت مندی شرکت‌کنندگان در این المپیاد حدود ۸۶ درصد بوده است.

دبیرکل اجرایی المپیاد، با بیان اینکه در کنار برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی دختران دانشجو، اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردشگری بسیار مورد توجه و استبقال قرار گرفت، اظهار داشت: در این المپیاد نیز برنامه‌های فرهنگی و گردشگری ویژه افراد شرکت کننده برگزار می‌شود و از فرصت حضور شرکت کنندگان برای معرفی ظرفیت گردشگری شیراز، نهایت استفاده را خواهیم برد.

چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور از ۲۷ تیر تا ۵ مرداد در بخش دختران دانشجو برگزار شد و از ۱۱ تا ۱۹ مرداد در بخش دانشجویان پسر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز