خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی مطرح کرد:

اعلام جزئیات حریق انبار در خیابان فداییان اسلام

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۸۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزییات حریق گسترده در انبار خیابان فداییان اسلام را اعلام کرد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات حادثه آتش سوزی در انبار کالا در خیابان فداییان اسلام گفت: ساعت۱۰:۲۸صبح امروز آتش سوزی گسترده ای در یک انبار کالا در مسیر جنوب به شمال خیابان فداییان اسلام نرسیده به بزرگراه بعثت به سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله با توجه به دود بسیار غلیظی که در منطقه مشاهده می شد؛ ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل و خودروی تانکر آب به محل حادثه اعزام شد، خاطرنشان کرد: محل آتش سوزی یک بارانداز بزرگ به وسعت ۱۰هزار متر مربع بود که بخشهایی از آن با مصالح بسیار غیرمقاوم به صورت سوله های مسقف در آمده بود. یکی از این سوله ها به وسعت سه هزارمتر که بدنه و سقف آن از ورق های شیروانی درست شده بود و در داخل مقدار بسیار زیاد لوازم خانگی بویژه بلورجات به صورت فله ای و بسته بندی شده در حجم بسیار زیاد چیدمان شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: بخش زیادی از سقفها و دیوارها بعلت نامقاوم بودن برابر حرارت در لحظات اولیه تخریب شده بود. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند محل کاملا شعله ور بود چند دستگاه کانکس در کنار این سوله ها قرارداشت که آنها نیز شعله ور بود. خوشبختانه تا این لحظه مورد مصدومیت گزارش نشده است. آتش نشانان نیز از همان دقایق ابتدایی عملیات را از چند نقطه به طور همزمان آغاز کردند و در حال حاضر مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند. اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز