خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان خبر داد:

اجرای طرح کاداستر در بیش از 214 هزار هکتار از اراضی ملی لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۸۴۶

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: طرح کاداستر در بیش از 214 هزار هکتار از اراضی ملی استان لرستان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در راستای پروژه کاداستر اراضی ملی و دولتی برای بیش از 214 هزار هکتار از اراضی ملی نقشه کاداستر تهیه و در سامانه ثبت اراضی ملی جانمایی و اسناد تک برگی آنها اخذ شده و پیش بینی می‌شود در شش ماهه اول سالجاری میزان 25 هزار هکتار به این مقدار افزوده شود.

شیرزاد نجفی اجرای عملیات طرح کاداستر برای بقیه اراضی استان را نیازمند اختصاص اعتبارات ویژه دانست و بیان کرد: اولین گام برای مبارزه با زمین‌خواری اجرای کاداستر است و عملیاتی شدن کاداستر امکان سودجویی از اراضی ملی و سوء استفاده از اسنادی که ابهام دارند را به حداقل می‌رساند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان با تاکید بر این که نقشه کاداستر می‌تواند موقعیت اراضی دولت، اشخاص و املاک را مشخص کند، تصریح کرد: کاداستر ، نقشه‌هایی بر اساس موقعیت جغرافیایی، جهانی و دقیق است و از بروز اختلافات تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/
حجت الله شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز