خبرگزاری کار ایران

شب گذشته اتفاق افتاد:

جنایت در میهمانی شبانه

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۵۴۵

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از وقوع جنایت شبانه در یک میهمانی شبانه در شهرک قدس خبر داد .

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت ۰۶:۰۰ بامداد روز جاری (پنجشنبه یازدهم تیرماه) وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مرگ به کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس اعلام شد . با حضور مأمورین در محل اعلام شده در خیابان فلامک و تأیید خبر فوت یک نفر به هویت مشخص ( ۴۷ ساله ) موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و تحقیقات آغاز می شود .

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول به عنوان میهمان همراه با تعداد دیگری در محل جنایت حضور داشته که صاحبخانه به هویت "فرهاد" ( ۴۰ ساله ) با انگیزه شوخی کردن با افراد حاضر در میهمانی اقدام به آوردن اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی کرده که در زمان بازی کردن !! با اسلحه مسلح شده ، ناگهان گلوله ای شلیک و بیشتر ساچمه‌های شلیک شده به واسطه شلیک از فاصله نزدیک به قفسه سینه مقتول اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است .

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پرونده در همان محل وقوع جنایت دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منقل شد؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که در میهمانی شبانه، افراد حاضر در میهمانی از جمله شخص صاحبخانه ( قاتل ) شرب خمر کرده و هیچگونه سابقه ی درگیری و اختلافی نیز مابین قاتل و مقتول وجود نداشته است ؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

جنایت در میهمانی شبانه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز