خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران عنوان کرد:

بکارگیری اعضای پلیس افتخاری در تامین امنیت سواحل دریا

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۲۰

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران از بکارگیری اعضای پلیس افتخاری در تامین امنیت سواحل دریا خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ نوروزعلی شالیکار،گفت: یکی از ارکان مسلم امنیت به عنوان یک پدیده اجتماعی ، مشارکت اقشار مختلف جامعه در حفظ تعامل فعال آنها با حوزه امنیتی و گسترش و استمرار آن است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان افزود: در این راستا نیروی انتظامی با ایجاد پلیس افتخاری اقدام به اجرایی نمودن مشارکت مردمی در حوزه امنیت کرده است.

وی از مهمترین اهداف این طرح را تجلی همدلی و همزبانی مردم و پلیس عنوان کرد و اظهار داشت:استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی و نقش پلیس افتخاری در امنیت مهم و ضروری است و به کارگیری آنان در ماموریت های ناجا قطعا می تواند نقش به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

شالیکار درادامه تصریح کرد: به همین منظور فرماندهی انتظامی استان مازندران در ماموریت تامین امنیت سواحل دریا توانست از ظرفیت های 300 نفر از پلیس افتخاری در راستای مشارکت اجتماعی در امنیت استفاده نماید.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان ، گفت: امروز پلیس افتخاری در مدت کوتاهی که با ناجا همکاری می کند ، توانسته است در ماموریت های مهم و اساسی حضوری فعال داشته  و با عملکرد درخشان خود ، افتخاری برای ناجا به ثبت برساند که به همین منظور از 20 نفر از اعضای فعال پلیس افتخاری در فرماندهی انتظامی شهرستان ساری تجلیل و قدردانی شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز