خبرگزاری کار ایران

چنارانی:

۸۰ نماینده «قسم‌خورده» باعث شدند رئیس‌جمهور برای اولین بار به مجلس پاسخ دهد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۰۹۷

نماینده نیشابور گفت: امروز بحث کردن در مورد زلزله کرمانشاه نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب است. زلزله اصلی، زلزله اقتصادی و سفره خالی مردم است.

به گزارش ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی هاجر چنارانی در تذکری نسبت به ماده ۱۶۷ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خطاب به علی لاریجانی گفت: گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه قرائت شد. امروز نقاط ضعف و وجود بلاتکلیفی در لایحه قانون سازمان مدیریت کشور به چشم می‌خورد. در مجلس شورای اسلامی به رغم سپری شدن مدت آزمایشی این لایحه آن هم بعد از پنج سال هنوز تعیین تکلیف نشده است.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: امروز بحث کردن در مورد زلزله کرمانشاه نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب است. زلزله اصلی، زلزله اقتصادی و سفره خالی مردم است. این باید دغدغه ما باشد که دولت پنج سال است این لایحه را به مجلس داده اما هنوز بلاتکلیف است.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های مردمی به زلزله کرمانشاه گفت: از روزی که این حادثه اتفاق افتاد مردم ما دلسوزانه کمک کردند اما آن چیزی که وجود نداشت، اعتمادسازی مردم به دستگاه‌ها بود. شما مشاهده کردید که پول را به افرادی واگذار کردند که هنوز در حساب‌های شخصی‌شان است.

نماینده مجلس دهم ادامه داد: آقای رئیس فقط یک زلزله کرمانشاه نبود، ما در نیشابور بخش اردستان سیل داشتیم، دغدغه اصلی عدم وحدت فرماندهی در مواجهه با حوادث غیرمترقبه است.

چنارانی با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور گفت: من از ۸۰ نماینده قسم خورده که باعث شدند برای اولین بار رئیس‌جمهور در مجلس دهم بیاید و به نمایندگان پاسخ دهد، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه باید موجب هماهنگی میان واحدها باشد، هنوز توزیع کانکس‌ها بین مردم کرمانشاه درست صورت نگرفته همه رفتند عکس سلفی و یادگاری می‌گیرند اما مردم با مشکلات بهداشتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

علی لاریجانی در پاسخ به چنارانی گفت: این مورد در کمیسیون مطرح نشده البته دولت نظرات مختلفی داشته از آقای قاضی‌زاده می‌خواهیم زودتر موضوع را پیگیری کند تا در دستور صحن هر چه زودتر قرار گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز