خبرگزاری کار ایران

کواکبیان از پاسخ‌های آخوندی قانع شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۷۳۸

مصطفی کواکبیان پس از توضیحات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال پزشکیان که آیا از پاسخ‌های وزیر قانع شده‌اید یا نه، گفت: اگر آقای آخوندی قول دهد که حداکثر ظرف یک ماه جلساتی را تشکیل دهد حرفی ندارم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم به صورت ملموس اثری از اقدامات شما نمی‌بینند. من به عنوان خادم مردم در ۲۲ منطقه و ۱۲۳ ناحیه حضور دارم. همه از طرح تفصیلی تهران ناراضی هستند.

کواکبیان ادامه داد: رئیس جمهور گفت که ما می‌خواهیم مسکن ویژه بسازیم. من از وزیر می‌پرسم که گزارش دهد در این پنج ماهه چه اقداماتی برای بافت فرسوده صورت گرفته است. من به آقای روحانی گفتم دست بجنبانید وقت دارد دیر می‌شود.

وی با اشاره به گفته اسحاق جهانگیری مبنی بر انتقال پایتخت سیاسی گفت: وزیر پاسخ دهد که برای انتقال پایتخت سیاسی آیا کوچک‌ترین کاری صورت گرفته است؟ انتقال پایتخت سیاسی پیشکش، شما برای انتقال پادگان‌ها به خارج از تهران چه کردید؟ من با برخی از مسئولان نظامی که صحبت می‌کنم آنها موافق هستند.

کواکبیان پس از توضیحات عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال پزشکیان که آیا از پاسخ‌های وزیر قانع شده‌اید یا نه، گفت: اگر آقای آخوندی قول دهد که حداکثر ظرف یک ماه جلساتی را تشکیل دهد حرفی ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز