خبرگزاری کار ایران

علی خادمی اعلام کرد:

تخریب 114 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۵۰۴

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان از تخریب ۱۱۴ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی خادمی در حاشیه قلع و قمع یک واحد ویلای غیر مجاز به مساحت 380 متر مربع و در دو طبقه که در اراضی کشاورزی حاشیه شهرستان خرم‌آباد بنا شده و با حکم دادستانی استان قلع و قمع شد، اظهار کرد: 73 موردحکم قلع و قمع سنواتی در شهرستان خرم‌آباد وجود دارد که علیرغم اخطار‌های چندباره متأسفانه اقدام به احداث بنا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رعایت قانون باعث پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز  می‌شود، افزود: اجرای اینگونه موارد در حالی که زیبنده نیست اما با توجه به رعایت و اجرای قانون لازم الاجراء است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان خواهان مشارکت مردم در شناسایی و معرفی خاطیان ساخت و سازهای غیر مجاز از طریق سامانه تلفنی 131 مربوط به امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان شد.

وی اشاره کرد: چنانچه کسانی قصد خرید و فروش اراضی کشاورزی را دارند به هیچ عنوان بدون مشاوره با امور اراضی و جهاد کشاورزی شهرستان‌ها اقدام به عمل کرده چراکه در اکثر موارد مشاهده شده افراد سودجو و واسطه با ایجاد بازارهای کاذب و حبابی در مناطق خوش آب و هوای استان اقدام به قطعه‌بندی و فروش اراضی کشاورزی می‌کند که این امر خلاف قانون بوده و باعث پیگیری قانونی و برخورد با متخلفان می‌شود، لذا چنانچه افرادی ندانسته یا نا آگاهانه از این اراضی خریداری کنند در آینده متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز