خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان خبر داد:

صدور کارت بیمه ورزشکاران به صورت اینترنتی در آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۵۰۱

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت: از این پس صدور و تمدید کارت بیمه ورزشی به صورت آنلاین و از طریق سامانه جدید فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، علی رضایی با اعلام این خبر اظهار کرد: ورزشکاران، مربیان و داوران می‌توانند به صورت آنلاین از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با دارا بودن کارت بیمه ورزشی علاوه بر دریافت کمک هزینه درمان تا سقف هفت میلیون تومان، از تسهیلات ویژه خدمات مراکز مورد تایید هیات پزشکی ورزشی شهرستان آبادان نیز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هزینه دریافت این کارت‌ها ۱۵ هزارتومان و دارای یک سال اعتبار است، افزود: در این سامانه دارندگان کارت بیمه با استفاده از کد ملی به سهولت می‌توانند ثبت‌نام و تمدید کارت‌های بیمه ورزشی را انجام دهند و از طریق اینترنت به صورت ۲۴ ساعته به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان تاکید کرد: تا پیش از این متقاضیان باید به صورت حضوری به هیات پزشکی مراجعه و با ارائه فیش بانکی نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی اقدام می کردند.

رضایی توضیح داد: سامانه صدور و پیگیری کارت بیمه به نشانی «http://bime.abadan-sport.ir است و تلفن گویای 83826-021 مربوط به فدراسیون پزشکی ورزشی جهت سایر پیگیری‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز