خبرگزاری کار ایران

شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد:

برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف قطع شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۳۲۸

براساس مکاتبات و دستورالعمل‌های ارسالی از سوی استانداری گیلان و شرکت مادر تخصصی توانیر و در راستای رعایت الگوی مصرف ، برق تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی سطح استان توسط شرکت توزیع نیروی برق گیلان قطع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عطف به این موضوع از ابتدای خرداد سال جاری طی ارسال نامه هایی به دستگاه های اجرایی و ادارات سطح استان ، در خصوص بالا بودن میزان مصرف برق به آنان اخطاریه ارسال شد و با شروع فصل گرما میزان مصرف برق این دستگاه‌ها مورد پایش و بررسی قرار گرفت .

نتیجتاً طی بررسی بعمل آمده از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و با توجه به افزایش مصرف برق این ادارات در تیرماه سالجاری نسبت به تیر سال گذشته ، در لیست خاموشی قرار گرفته و برق آنان قطع شد.

شایان ذکر است این اقدام براساس مصوبه هیات وزیران که به شماره ۴۰۱۷۶/ت۵۴۳۹۲ هـ به استانداری های کل کشور ابلاغ شده انجام پذیرفت و استانداری گیلان نیز۲۳ خرداد سالجاری طی نامه شماره ۱۸۲۶/۱/۸۰/ ۹۷ الف لزوم صرفه جویی در مصرف برق را به دستگاه های اجرایی استان ارسال کرد.

طی این مصوبه دستگاه‌های اجرایی موظفند مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش دهند و همچنین در ساعات پیک روز (۱۲الی ۱۷) از مولدهای اضطراری برای تامین برق استفاده کنند.

ممیزی دستگاه‌های اجرایی توسط شرکت توزیع برق استان گیلان براساس دستورالعمل ارسالی وزارت نیرو به صورت مداوم ادامه خواهد داشت .

روز یکشنبه ۷/ ۵/ ۱۳۹۷ برق تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی که قبلاً برای آنان اخطار صادر شده بود، قطع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز