خبرگزاری کار ایران

ستاره هلندی رکورد باشگاه وردربرمن را شکست

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۶۶

باشگاه آلمانی وردربرمن با دیوی کلاسن بازیکن ملی‌پوش هلندی قرارداد امضا کرد تا این فوتبالیست 25 ساله هلندی در این فصل با پیراهن سبزرنگ وردربرمن در بوندس‌لیگا بازی کند، قراردادی که رکورد تاریخ برمن را شکست.

به گزارش ایلنا، کلاسن از باشگاه لیگ‌برتری اورتون به وردربرمن آمده و قرار است جایگزین توماس دلینی هافبک دانمارکی باشد که در فصل نقل و انتقالات اخیر برمن را ترک کرده بود تا به رقیبش در بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند منتقل شود.

کلاسن با برمن قراردادی چهارساله به ارزش 15 میلیون یورو امضا کرده و به این ترتیب، کلاسن عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ وردربرمن را به خود اختصاص خواهد داد. این رکورد تا پیش از این در اختیار مارکو مارین بود که در سال 2009 با قراردادی 2/8 میلیون یورویی از گلادباخ راهی وردربرمن شده بود.

فرانک باومان مدیرعامل وردربرمن گفت: ما خوشحالیم چون کلاسن دقیقاً همان بازیکنی است که به دنبالش می‌گشتیم. دیوی فوق‌العاده بااستعداد و باکیفیت است و با وجود سن کمی که دارد تجربه بسیاری اندوخته. بعد از رفتن دلینی از باشگاه، کلاسن گزینه اول ما بود.

خود کلاسن درباره این انتقال گفت: جاه‌طلبی باشگاه بود که من را قانع کرد. بعد از صحبت‌هایی که با فلوریان کوفلت سرمربی برمن داشتم، احساس می‌کنم با استفاده از توانایی‌هایم می‌توانم در موفقیت این تیم نقش مهمی داشته باشم. کلاسن می‌گوید عامل اصلی در تصمیم‌گیری او مکالمه‌ دو سه ساعته‌ای بوده که با سرمربی وردربرمن داشته. کلاسن در عین حال می‌گوید که می‌خواهد این فصل بازی کند و روی نیمکت ننشیند. مربی وردربرمن، فلوریان کوفلت هم گفت: دیوی می‌تواند ریتم بازی را تغییر دهد. او با خلاقیتش همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و فوتبالیستی پرقدرت و تهاجمی است. او بدون شک یکی از ستون‌های اصلی بازی ما خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز