خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد:

فروش بیمارستان امام خمینی بدون اجازه شهرداری، غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۸۳۷

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اخباری که اخیرا در خصوص فروش بیمارستان امام خمینی منتشر شده است، گفت: فروش این بیمارستان بدون اجازه شهرداری ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرج الله ایلیات امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج در واکنش به خبر آگهی مزایده فروش بیمارستان امام خمینی، اظهار داشت: شهرداری کرج از سهامداران اصلی بیمارستان امام خمینی است و فروش این بیمارستان بدون اطلاع شهرداری، غیر قانونی بوده و امکان پذیر نیست.

این عضو شورا ضمن مطرح کردن این سئوال که آیا شهرداری از روند آگهی مزایده فروش اطلاع دارد، گفت: لازم است پیگیری فوری این مهم در دستورکار شهرداری قرار گیرد.

شایان ذکر است، آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز جمعه گذشته کرج نیز در واکنش به فروش بیمارستان امام خمینی کرج با بیان اینکه، البرز از لحاظ سرانه درمانی دچار کمبود است، گفته بود: مسئولان به دنبال جذب اعتبار برای ساخت یک بیمارستان جدید در کرج هستند در حالی که بیمارستانی امام خمینی که در منطقه ای مناسب و خوب شهر واقع شده به مزایده گذاشته شده است لذا باید در این خصوص تجدید نظر شود و نباید اجازه داد بیمارستان به پاساژ تبدیل شود.

این در حالی است که به دنبال تجمع و اعتراضات چندین باره کارکنان و پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج، محمدرضا آهنگران، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز هفته گذشته به ایلنا خبر داد که به‌ دلیل تعرفه دولتی این بیمارستان، درآمدزایی کم و بدهی و مشکلات بسیار است لذا با انتشار آگهی مزایده، تصمیم به فروش بیمارستان امام خمینی، گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز