خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد:

آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به زلزله‌زدگان کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۴۷۱

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: یک واحد سیار آبرسانی از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به هم میهنان خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر، گفت: یک تیم آبرسانی از شرکت آبفای استان زنجان شامل یک دستگاه تانکر سیار آبرسان و سه نفر خدمه بلافاصله پس از وقوع زلزله اخیر در شهرستان اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام و نسبت به آبرسانی به افراد زلزله زده اقدام می کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس درخواست شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هماهنگی دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان این تیم در شهرستان اسلام آباد غرب مستقر و به روستاهای این شهرستان خدمت رسانی می  کند.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در مواقع بروز حادثه در استان های همجوار همواره جزو نهاد های پیشرو در خدمات رسانی به حادثه دیدگان بوده است گفت: در زلزله سال گذشته نیز که با سطح تخریب بالایی همراه بود تیم های امدادی و خدمات رسان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان جو نخستین گروه هایی بودند که در منطقه حاضر و به زلزله زدگان امداد رسانی کردند.

این مسئول با تاکید بر لزوم افزایش آمادگی‌ها و ارتقاء توان مدیریت بحران برای مواقع اضطراری گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان سطح آمادگی خود در دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت را به صورت فزاینده ای افزایش داده و در لحظه آمادگی دارد در مواقع بحرانی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز