خبرگزاری کار ایران

معاون نماینده سوریه در سازمان ملل:

همه نیروهای متجاوز به‌زودی کشور را ترک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۲۶۴

معاون نمایندگی دائم سوریه در سازمان ملل متحد تأکید کرد، تمامی نیروهای نظامی متجاوز به‌زودی از خاک این کشور خارج خواهند شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «عبدالله حلاق» معاون نمایندگی دائم سوریه در سازمان ملل، روز گذشته در نشست شورای امنیت درباره اوضاع انسانی در سوریه، متذکر شد: «ارتش جمهوری عربی سوریه و هم‌پیمانانش به آزادسازی مناطق تحت سیطره گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهند».

حلاق تأکید کرد: «در آینده نه چندان دور، تمامی نیروهای نظامی متجاوز از سوریه خارج خواهند شد».

این دیپلمات سوریه نسبت به عدم واکنش گروهی از سوی شورای امنیت در قبال کشتاری که دو روز پیش داعش در شهر «السویداء» مرتکب شد، ابراز تعجب کرد. در جریان این قتل‌عام بیش از ۲۵۰ نفر کشته شدند.

وی بر تمایل دولت سوریه برای «همکاری و هماهنگی با سازمان ملل و شرکای انسانی آن بر اساس اصول موجود در قطعنامه مربوط به هماهنگی و تحکیم اقدام‌های انسانی مجمع عمومی سازمان ملل تأکید کرد».

عبدالله حلاق تصریح کرد، تحریم‌های اقتصادی یک‌جانبه آمریکا و اتحادیه اروپا علیه سوریه در حال حاضر به بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تامین نیازهای اساسی سوریه و حمایت از وضعیت انسانی و معیشتی در این کشور تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز