خبرگزاری کار ایران

یزدی:تساوی عادلانه بود ، اما می توانستیم پیروزی شویم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۹۰

سرمربی استقلال خوزستان مدعی شد تیمش در ادامه لیگ برتر شرایط بهتری پیدا کند.

به گزارش ایلنا، داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش برابر گسترش فولاد، در نشست خبری اظهار داشت: از حضور در تبریز خیلی خوشحالم و امیدوارم وضعیت فوتبال ما روز به روز بهتر شود. یک تبریک هم به اهالی فوتبال برای شروع شدن لیگ برتر می‌گویم. به هر شکل همان‌طور که گفتم شرایطمان برای جمع کردن تیم خوب نبود. در هفته‌های آتی از تیم ما بیشتر می‌شنوید.

وی یادآور شد: تیم ما جوانان خوبی دارد و از همین جا می‌گویم که از کار کردن با آنها و باتجربه‌های تیم‌مان خوشحالم. ما با 15 روز تمرین کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم، ضمن اینکه تیم حریف هم شرایطی مشابه ما داشت. به آنها نیز تبریک می‌گویم. در نیمه اول گسترشی‌ها بهتر از ما بودند، اما در نیمه دوم ما بهتر بودیم و توانستیم کار را به تساوی بکشانیم.

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: این مسابقه بازی اول ما در لیگ هجدهم بود. بازی‌های دیروز هم کیفیت فنی زیادی نداشتند و به طور کلی تمام تیم‌ها در ایران دچار مشکلاتی هستند. ما نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم، چون در ایران برنامه‌ریزی مفهومی ندارد. ما پیش از آغاز فصل دچار تغییر و تحوالاتی شدیم و نیاز به وقت داریم تا هماهنگ شویم.

یزدی در پایان گفت: الان نمی‌توانیم زیاد در مورد مسائل فنی صحبت کنیم، اما نوید این را می‌دهم تیم ما می‌تواند تبدیل به تیم خوبی شود. فکر می‌کنم در برخی از صحنه‌ها در نیمه دوم برتر از حریف بودیم و می‌توانستیم پیروز شویم. در کل تساوی عادلانه بود و با توجه به شرایط تیم‌مان از این تساوی خارج از خانه راضی‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز