خبرگزاری کار ایران

حاشیه سازان مس را از موفقیت دور می کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۷۳

تیم فوتبال مس کرمان بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره افول می تواند بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگردد.

به گزارش ایلنا، مس کرمان نامی شناخته شده در فوتبال ایران است که حتی سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا را نیز در کارنامه دارد.

تیم خوب کرمانی پس از سقوط به لیگ یک رنگ آرامش به خود ندید و سالهای پر التهابی را در این مسابقات پشت سر گذاشت. اما به نظر می رسد این سالهای دور از اوج می تواند با حضور دکتر قرایی و ‌تیم مدیریتی اش به پایان برسد.

با حضور دکتر قرایی و بازگشت فرزاد حسین خانی اسطوره این باشگاه، از نام بزرگ مس کرمان انتظاری جز موفقیت نمی رود. البته اگر برخی این اجازه را بدهند و فضا را ملتهب نکنند‌. بعد از آنکه مس کرمان با یارگیری هوشمندانه تیمی مدعی صعود به لیگ برتر را آماده کرد، متاسفانه از سوی برخی عوامل بومی و‌ محلی که منافعی در این تیم برای خود متصور نبودند تحرکاتی دیده شد که این تحرکات نمی تواند نتیجه ای جز ضرر تیم و منافع مردم کرمان داشته باشد.

دکتر قرایی رییس هیات فوتبال استان کرمان در فرصت کوتاهی که تا آغاز مسابقات باقی مانده به خاطر عشق به مردم استان کرمان ریسک بالایی پذیرفت و مسئولیت این تیم را بر عهده گرفت و با درایت بالا و استفاده از روابط خوب تیم مدیریتی اش در حالی بهترین بازیکنان را به خدمت گرفت که عملا فصل نقل و انتقالات را هم از دست داده بود.

در سنوات گذشته افرادی بودند که هم زمان کافی داشتند و هم با صرف هزینه های گزاف از کسب موفقیت با این تیم باز مانده بودند و بهترین مقامی که با مس کسب کرده بودند مقامی بهتر از هشتمی نبوده و حالا برخی از همین افراد در حالی منتقد تیم هستند که هنوز نتیجه عملکرد تیم در مسابقات مشخص نشده است.

امید است در فاصله کوتاهی که به آغاز این رقابت‌ها باقی مانده در بین تمامی فوتبالدوستان خطه کرمان همدلی ایجاد شود و مسئولین استان نگاه ویژه ای به مس داشته باشند تا در نهایت شاهد بازگشت دوباره مس کرمان به سطح اول فوتبال ایران باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز