خبرگزاری کار ایران

مدیر آبفای فومن :

ظرفیت تأمین آب ماسوله افزایش خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۶۰۳

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن با اعلام خبر پیشرفت پروژه آبرسانی شهر ماسوله از افزایش ظرفیت تأمین آب این شهرک برای 780 خانوار به میزان 5 لیتر بر ثانیه خبر داد .

به گزارش ایلنا از فومن، وحید مهجور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن عنوان کرد: پروژه آبرسانی از چشمه دولی‌چال ماسوله با اعتباری بالغ بر 400/5 میلیارد ریال بطول 1/7 کیلومتر توسط شرکت عمران بتن بانژ با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجراست.

وی در ادامه افزود:  باتوجه به کوهستانی بودن منطقه و موانع، تاکنون 3/6 کیلومتر لوله گذاری با نصب اتصالات و مخازن ذخیره در مسیر حفاری انجام شده است که بزودی با اتمام پروژه و اتصال خط آبرسانی به مخزن ماسوله مشکل کم آبی این شهر تاریخی و توریستی در ایام پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

مدیر آبفای فومن تسریح کرد: سیستم کنترل از راه دور (تله متری) پایش مقدار حجم آب ذخیره شده‌ شهرک ماسوله نیز در خردادماه سال جاری با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال در فاز اول اجرا شد و در ادامه قرار است فاز دوم تله متری تحت عنوان پروژه‌ تقلیل فشار شبکه آب، برای مدیریت بهینه مصرف شامل نصب کنتور آب خروجی مخزن و نصب فشارسنج الکترونیکی در شبکه اجرایی شود که امیدواریم در هفته دولت بتوانیم پروژه را به طور کامل به مرحله بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز