خبرگزاری کار ایران

پاسخ مدیر گروه اجتماعی شبکه ۳ به ادعای فریدون آسرایی

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۸۶

کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه ۳ و دبیر جشنواره سین سیما می‌گوید شرط اهدای جایزه به برگزیدگان حضور در مراسم اختتامیه بود.

 به گزارش ایلنا، دبیر جشنواره سین سیما در پاسخ به ادعای فریدون آسرایی مبنی بر دریافت نکردن جایزه نقدی‌اش گفت: به همه هنرمندان برگزیده اعلام شده بود برای احترام به نظر و انتخاب مردم حتماً در مراسم ویژه تقدیر که به صورت زنده پخش می‌شود، حضور داشته باشند تا جایزه خود را دریافت کنند.

کریمان افزود: آقای آسرایی به رغم تماس‌ها و درخواست‌های مکرر از چند روز قبل از مراسم اختتامیه حضور در آن را نپذیرفت و تأکید کرد برای یکی از ارگان‌ها کنسرت زنده دارد و ایشان هم حق داشتند چون مبالغ دریافتی در کنسرت‌ها با جوایز جشنواره مردمی قابل مقایسه نیست.

وی در خصوص ادعای این هنرمند در خصوص حضور در برنامه نیز افزود: اگر منظور ایشان از شرکت در جشنواره، حضور در پایان مراسم حین پذیرایی شام از میهمانان جشنواره بود که این امر جزو شرایط تقدیر از برگزیدگان جشنواره نبوده است و جناب آسرایی روی سن هم تشریف نیاوردند و تعجب می‌کنم که چرا چنین مطلبی را بیان کرده است.

کریمان در پاسخ به این سؤال که آیا تمامی مخاطبان برنده جشنواره جایزه خود را دریافت کردند نیز گفت: تعداد محدودی از مخاطبان سروش باقی ماندند که در حال انجام مراحل مالی و اداری جهت ارسال جوایز آن‌ها هستیم که به به‌زودی این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز