خبرگزاری کار ایران

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۶۱

در مراسم انتخاب برترین ها لیگ برتر فوتبال، 6 عنوان نصیب پرسپولیس شد، برترین هافبک و بهترین پاسور به استقلالی ها رسید و سهم تیم های دیگر فقط یک عنوان بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مراسم برترین‌های فصل هفدهم فوتبال ایران از ساعت 20:30 امشب در برج میلاد شروع شده است و طی این مراسم برترین‌های فوتبال ایران در فصلی که گذشت در زمینه‌های مختلف انتخاب و معرفی خواهند شد. گزارش لحظه به لحظه این مراسم را می‌بینید:

*در بخش بعدی مراسم برترین‌های لیگ هفدهم فوتبال انتخاب شدند:

پدیده لیگ برتر فوتبال: علی قلی‌زاده

بازیکن اخلاق لیگ برتر فوتبال: مهدی شیری (پیکان)

برترین هیئت فوتبال استان: حبیب‌الله شیرازی (هیئت فوتبال تهران)

برترین دروازه‌بان لیگ برتر فوتبال: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

برترین مدافع لیگ برتر فوتبال: سیدجلال حسینی (پرسپولیس)

برترین هافبک لیگ برتر فوتبال: امید ابراهیمی (استقلال)

بهترین پاسور لیگ برتر فوتبال : سرور جپاروف (استقلال)

آقای گل لیگ برتر فوتبال: علی علیپور (پرسپولیس)

برترین مربی لیگ برتر فوتبال: برانکو ایوانکوویچ (پرسپولیس)

برترین باشگاه لیگ برتر فوتبال : تیم فوتبال پرسپولیس

مرد سال فوتبال ایران: وحید امیری (پرسپولیس)

 

*در بخش بعدی مراسم فریدون اصفهانیان بهترین های داوری را معرفی کرد که در ادامه می آید:سلطنت نوروزی(برترین داور فوتبال بانوان) ، انسیه مافی‌نژاد (برترین کمک داور فوتبال بانوان)،  گلاره ناظمی (برترین داور فوتسال بانوان)، مهرنوش عجمی (برترین داور فوتبال ساحلی بانوان)، بیژن حیدری (برترین داور فوتبال ایران در بخش مردان)، بابک داوری (برترین کمک داور فوتبال ایران در بخش مردان)، محمودرضا نصیرلو (برترین داور فوتسال مردان) و حمید مقدم متین (برترین داور فوتبال ساحلی) 

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

 

*همچنین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به عنوان بهترین تیم لیگ دسته اول انتخاب شد و سرمربی این تیم،محمود فکری جایزه بهترین مربی لیگ یک را از آن خود کرد.

 

*با حضور آرش برهانی، آقای گل سابق لیگ برتر جایزه کفش طلا در لیگ های دسته پایین تر به نفرات برتر اهدا شد. محسن دریک وندی در لیگ دسته سوم، نصرالله درفشی‌فر  در لیگ دو و شاهین مجیدی به همراه فرشید پاداش هر دو با 17 گل زده در لیگ یک به عنوان آقای گلی دست یافتند.

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

 

*در ادامه مراسم برترین ها لیگ برتر فوتسال آقایان انتخاب شدند. عناوین در بخش فوتسال آقایان به باشگاه مس سونگون ورزقان ( بهترین باشگاه)، حمید بی‌غم (برترین مربی)، سپهر محمدی (بازیکن اخلاق)، علیرضا صمیمی (برترین دروازه بان)، مهدی جاوید (آقای گل ) رسید.

 

* باشگاه پالایش نفت آبادان (برترین باشگاه )، نسترن‌ مقیمی(برترین بازیکن )، فرزانه توسلی (برترین دروازه‌بان ) ،  زینب انجم‌شعاع ( بازیکن اخلاق )، فاطمه اعتدادی ( خانم گل) و شهرزاد مظفر (برترین مربی ) در فوتسال بانوان جوایز را کسب کردند.

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

*بعد از انتخاب بهترین های فوتبال ساحلی، نوبت به معرفی بهترین های فوتبال بانوان رسید.در این آیتم شهرداری بم به عنوان بهترین باشگاه فوتبال بانوان انتخاب شد، زهرا قنبری با 43 گل زده جایزه کفش طلای لیگ برتر فوتبال بانوان را دریافت کرد و کوهستان خسروی به عنوان برترین بازیکن  لیگ بانوان معرفی شد.

 

*در بخش آقایان، تیم پارس جنوبی بوشهر به عنوان بهترین باشگاه انتخاب شد، حمید بهزادپور، گلر پارس جنوبی بوشهر (بهترین دروازه بان)،  محمد مرادی، بازیکن پارس جنوبی (آقای گل) و  محمدعلی مختاری، بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ساحلی آقایان معرفی شد.

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

 

*در قسمت بعدی مراسم نوبت به انتخاب برترین های فوتبال ایران در لیگ فوتبال ساحلی بود که در بخش بانوان مهسا عرب و وجیهه ژاله که با 34 گل زده عنوان مشترک خانم گلی را به دست آوردند، سهیلا لرستانی از شهرداری بندرعباس بهترین بازیکن شد و جایزه بهترین باشگاه فوتبال ساحلی بانوان به تیم شهرداری بندرعباس، قهرمان فصل اخیر لیگ برتر رسید.

 

*  با حضور اسماعیلی هلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی امیدهای این تیم، بهترین های لیگ ایران در رده ها پایه معرفی شدند.محمد امین دوست علی(نونهالان)، عباس زراعت کار(نوجوانان)، علیرضا صادقیان(جوانان) و علی خدادادی (امید) عنوان آقای گلی را کسب کردند و همچنین باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان برترین باشگاه در رده ی پایه انتخاب شد.

 

*مهدی تاج در این مراسم با تبریک تولد حضرت امام رضا (ع) و خوشامدگویی به حضار گفت:«از همه کسانی که در طول سال برای برگزاری مسابقات زحمت می کشند تشکر می کنم. سال فوتبالی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم. نتایج خوبی کسب کردیم که حاصل زحمت همه عزیزان بود. 

وی ادامه داد: ما صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشتیم و نمایش خوبی هم در این مسابقات داشتیم. تیم نوجوانان ما هم به جمع هشت تیم برتر جام جهانی صعود کرد. تیم ساحلی ایران هم عنوان سومی جهان را به خود اختصاص داد. صعود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم بسیار اتفاق خوبی بود. ضمن اینکه فوتسال آقایان و بانوان هم در آسیا قهرمان شدند. 
رئیس فدراسیون افزود: به تمام اینها درخشش بسیار عالی تیم ما در جام جهانی را اضافه کنید و به دنبال همه این توفیق‌ها پیام افتخار آفرین و بزرگ از سوی مقام معظم رهبری اتفاق افتاد که دو بار فوتبال ما را مورد تایید و تمجید قرار دادند؛ دو بار باختیم و هر دو بار تشویق شدیم. به هر جهت مردم استقبال کردند و پذیرفتند و قبول کردند که باشگاه‌ها و مدیران همه در حد توان خودمان تلاش کردیم و چیزی که داشتیم را به میان آوردیم.
وی عنوان کرد: در این میان تأیید مردم برای ما بسیار خوب بود و از همه عزیزان تشکر می‌کنم و برای اتفاقاتی که امسال و در آینده در پیش داریم، آرزوی توفیق می‌کنم. برای پرسپولیس و استقلال که به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافته‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم. این برای اولین بار است که دو تیم همزمان به این مرحله می‌رسند که توفیق خوبی برای فوتبال ماست. جام ملت‌ها را هم در پیش داریم که برای ما اهمیت دارد و از همه باشگاه‌ها، مدیران و مربیانی که به ما و سرمربی محترم تیم ملی آقای کی‌روش کمک کردند تشکر می‌کنم. هم برای تیم ملی و هم برای دو مربی خوب پرسپولیس و استقلال آقایان برانکو و شفر آرزوی موفقیت دارم.
تاج گفت: بازی‌های آسیایی جاکارتا را هم داریم که از همه باشگاه‌ها بابت همکاری تشکر می‌کنم و مصوبه‌ای هم داریم هر باشگاه حداقل دو بازیکن خود را باید به تیم المپیک بدهد. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسیم و کلکسیون فوتبال ما زمانی تکمیل می‌شود که پس از 42 سال بتوانیم به المپیک 2020 راه پیدا کنیم و آن زمان کار ناتمام ما تمام می‌شود. ما بازی‌های قهرمانی آسیایی جوانان را هم داریم و این توفیقات کنار هم خوب است.
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید از همه عزیزانی که برای برگزاری لیگ پربازنده و منظم به ما کمک کردند، تشکر کنم. پویایی لیگ و نظم و انضباط آن بسیار خوب بود و کارهای فرهنگی که قبل از هر بازی انجام می‌دهیم و این مسئله جزو مسئولیت‌های اجتماعی ما بوده است. ما در بخش داوری هم پیشرفت خوبی داشتیم و در آسیا و جهان سوت‌های زیادی خواهیم زد. از مجموعه کمیته‌های فدارسیون فوتبال و نیروی انتظامی که اگر نباشند نمی‌توانیم مسابقات منظمی را برگزار کنیم. آنچه باید بگویم تقدیر، تشکر و قدردانی از همه کسانی است که یک سال به ما کمک کردند. از کمیته‌های، هیئت‌های استانی، سرمربیان لیگ برتر، مدیران، سرمربی محترم تیم ملی و همه آنهایی که برای رسیدن به این افتخارات ما را کمک کردند.»
 

*حضور همزمان محسن مسلمان و برانکو ایوانکوویچ در مراسم بهترین های لیگ برتر هفدهم فوتبال ایران یک حاشیه جالب به همراه داشت. هافبک فصل گذشته پرسپولیس که اواخر سال با برانکو ایوانکوویچ به مشکل خورد و این تیم را به مقصد ذوب آهن ترک کرد، در مراسم بهترین های لیگ گذشته دقیقا ردیف جلوی برانکو نشست.

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

*علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که عنوان آقای گل فصل گذشته را به خود اختصاص داده به همراه شنتیا، فرزندش و همسرش در این مراسم حضور یافته است.

*در حالیکه پیش از این قرار بود مراسم از ساعت 20:30 برگزار شود در نهایت با نزدیک به 2 ساعت تاخیر آغاز شد.

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

*سیدجلال حسینی  کاپیتان پرسپولیس که یکی از نامزدهای مراسم انتخاب برترین ها در بخش برترین مدافع سال است، برخورد گرمی در سالن برگزاری این مراسم با علیرضا فغانی داشت.

*حضور انبوه مهمانان ناآشنا برای جامعه ورزش آن هم در شرایطی که قرار است سازمان لیگ برتر یکی از مراسمات باشکوه خود را با انتخاب بهترین‌ها برگزار کند باعث بی‌نظمی بزرگی شده است.

*علیرضا فغانی، داور موفق فوتبال ایران در جام جهانی روسیه به همراه خانواده خود در این مراسم حضور یافته است.

*سیدجلال حسینی بعد از ورود به سالن برگزاری مراسم با استقبال حاضران مواجه شد و دقایقی به گرفتن عکس یادگاری با آنها مشغول شد.

* ورود علیرضا بیرانوند روی فرش قرمز مراسم معرفی برترین های فوتبال و فوتسال ایران. بیرانوند به واسطه درخشش در پرسپولیس شانس زیادی دارد تا عنوان بهترین دروازه بان را از آن خود کند.

انتخاب های عجیب در مراسم بهترین های سال/ سرخابی ها عناوین را تقسیم کردند (تصاویر)

عکس ها: امیرحسین خیرخواه و امیرصالح غنجی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز