خبرگزاری کار ایران

نخستین شب فرهنگی زنجان در تهران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۳۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان گفت: نخستین شب فرهنگی زنجان در جشنواره ملی چارسوق یکم مردادماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، یحیی رحمتی (مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان) دیروز یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷ با اعلام اینکه «نخستین شب فرهنگی زنجان در جشنواره ملی چارسوق یکم مردادماه در برج میلاد برگزار می‌شود.»، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در راستای توسعه گردشگری و بحث معرفی استان‌ها صورت می‌گیرد استفاده از امکان و توان جشنواره‌ها، نشست‌ها و شب‌های فرهنگی است. در این راستا معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، اقدام به برگزاری شب‌های فرهنگی استان‌ها در قالب جشنواره ملی چهارسوق کرده است.

او ادامه داد: این شب‌های فرهنگی در راستای همه زمانی و همه مکانی کردن سفر است. اول مرداد نیز به شب فرهنگی زنجان تعلق دارد که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، از قبیل موسیقی عاشیقی، نمایش‌های آیینی و... همراه خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان با اشاره به اینکه برج میلاد یکی از پرمخاطب‌ترین مکان‌هایی است که مناسب رویدادهای فرهنگی است، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این شب‌های فرهنگی بتوانیم به معرفی استان و جاذبه‌های گردشگری استان بپردازیم و این شب‌های فرهنگی نقش ویژه‌ای در توسعه گردشگری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز