خبرگزاری کار ایران

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۲۰

گزارش‌ها حاکی از حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس است.

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست همزمان با حضور نظامیان اسرائیلی به صحن‌های مسجد الاقصی حمله کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین نیز گزارش داد که از ساعات اولیه صبح امروز –یکشنبه- تا این لحظه، بیش از ۷۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرده‌اند.

«فراس دبس» مسئول روابط عمومی اداره اوقاف قدس تصریح کرد که بیش از ۷۲۰ شهرک نشین تندرو یهودی وارد مسجد الاقصی شده و اقدام به اجرای مراسم های تلمودی مقابل باب الرحمه کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز تدابیر امنیتی ویژه‌ای را در داخل و اطراف مسجد الاقصی به اجرا گذاشته و مانع از هرگونه فعالیت نگهبانان مسجد الاقصی و مقابله آنها با شهرک‌نشینان صهیونیست می‌شود.

برخی منابع نیز گفته‌اند که «یهودا گلیک» عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی صبح امروز مقابل «باب القطانین» حاضر شده و مراسم‌های تلمودی را به جای آورده است.

وی مدتی پیش نیز همراه با شهرک نشینان صهیونیست اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کرده بود.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از ورود به مسجدالاقصی مقابل دیوار براق جمع شده و دست به اقدام‌های تحریک آمیز زده و مراسم‌های تلمودی را به جای آوردند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز