خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران مطرح کرد:

تغییر چهره پایتخت با جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۲۱۱

شهردار تهران گفت: جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر چهره پایتخت را عوض می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی افشانی، شهردار تهران در جلسه شورای اجتماعی کشور در رابطه با بیلبوردهای تبلیغاتی که برای یک سلبریتی در نظر گرفته شده بود، توضیحاتی ارائه داد.

افشانی گفت: یک نفر پشت تریبون صحبتی کرد اما شهرداری تهران چنین قصدی نداشت نه بیلبوردی تحویل داده شد و نه قراردادی منعقد شد.

شهردار تهران تاکید کرد: برخی مدیران پشت تریبون احساسی عمل می‌کنند که همین امر موجب حساسیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شود باید به این مساله فکر شود آیا عملی می‌شود یا خیر؟ بعد از آن عمل را نقد کنیم.

شهردار تهران در رابطه با آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران گفت: در جلسه امروز جمع‌آوری متکدیان یکی از مباحثی است که مطرح شده و با توجه به تقسیم وظایف دستگاه‌ها پیگیری خواهد شد.

او تاکید کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر چهره پایتخت را عوض می‌کند.

وی افزود: شهردار تهران ضمن امیدواری از اینکه با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها می‌توان این کار را انجام داد گفت: امیدواریم که چهره شهر را متفاوت از این ببینیم.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به نوسازی بافت فرسوده گفت: این کار باید با نگاه توسعه محله صورت بگیرد.

شهردار تهران تاکید کرد که همزمان با توسعه محله و با تخریب و بازسازی ساختمان‌های ناایمن خدمات دیگر مثل خدمات بهداشتی، آموزشی، ورزشی و درمانی باید ایجاد شده و فضاهای تفریحی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز