خبرگزاری کار ایران

شرایط نقل‌ و انتقال فرهنگیان در شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۸۲

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش شهر تهران شرایط نقل و انتقال فرهنگیان شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محسن بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران، نحوه ثبت‌نام متقاضیان نقل و انتقالات فرهنگیان شهر تهران را تشریح کرد.

وی افزود: نقل و انتقالات به دو صورت برون استانی و درون استانی و با ثبت تقاضا در سامانه اینترنتی اعلام شده به صورت غیرحضوری و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه صورت می‌پذیرد که فرآیند  انتقال درون استانی از تاریخ 30 تیر آغاز و با اعلام نتایج آن در تاریخ 17 شهریور ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به اینکه بخشنامه نقل و انتقال در بین مناطق 19 گانه شهر تهران به مناطق ارسال شده و به صورت رایانه‌ای انجام خواهد شد، تاکید کرد: متقاضیان لازم است کد فعال‌سازی را از مدیر واحد آموزشی خود دریافت کنند و نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی خود در سامانه اعلام شده (www.tehranedu.ir )  اقدام و سپس مدارک لازم را جهت بررسی به امور اداری منطقه مبدأ ارائه دهند.

بهارلو تاکید کرد که فرهنگیان در انتقال بین مناطق توجه به نکات زیر توجه کنند:

1- دارا بودن حداقل پنج سال سابقه از زمان استخدام رسمی و پیمانی تا پایان شهریور ماه 97 (مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی، اشتغال در سایر دستگاه‌ها، تحصیل فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم،‌ تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و پیش دبستانی جزو سابقه خدمت موضوع بند فوق‌الذکر محسوب نخواهد شد).

2- اخذ و ارائه ابلاغ رایانه‌ای برای سال تحصیلی جدید در امور اداری منطقه مبدا

3- متقاضیان باید با توجه به رشته، مدرک تحصیلی و رشته شغلی منظور شده در حکم کارگزینی تقاضای خود را ارائه دهند.

4- همکارانی که سال گذشته با انتقال آنها موافقت شده و پس از اعلام نتایج انصراف داده اند مجاز به ثبت درخواست در انتقالات سال جاری نیستند.

5- افرادی که در مرخصی، ماموریت و انتقال موقت ( بین منطقه‌ای) هستند در صورت درخواست انتقال با رعایت ضوابط و مقررات شیوه‌نامه موجود نسبت به تکمیل تقاضای خود اقدام کنند.

بهارلو در پایان متذکر شد متقاضیان ضمن مطالعه دقیق دستورالعمل نقل و انتقالات نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز