خبرگزاری کار ایران

ضیاءالدین دری در بخش آی سی یو در انتظار عمل پیوند کبد است

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۴۰

سیدضیاءالدین دری، کارگردان سینمای ایران که برای ادامه درمان به شیراز منتقل شده است، در یکی از بیمارستان‌های شیراز در انتظار انجام عمل پیوند کبد است.

 نوید الدین دری (فرزند سیدضیاءالدین دری) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت پدرش گفت: بعد از تشخیص پزشکان مبنی بر لزوم انجام پیوند کبد، ضیاءالدین دری در بخش آی سی یو در بیمارستان ابن سینای شیراز بستری شده است.

وی ادامه داد: البته سطح هوشیاری ایشان بسیار خوب است و بستری شدن ایشان در بخش آی سی یو با هدف مراقبت و جلوگیری از عفونت‌های قبل از عمل و حفظ آمادگی ایشان برای انجام پیوند کبد است و به محض آنکه کبدی که قابلیت پیوند به ایشان را داشته باشد، عمل پیوند کبد انجام خواهد شد.

وی با تشکر از سینماگران، مدیران دولتی و همچنین اهالی رسانه در پیگیری وضعیت ضیاءالدین دری و همچنین روحیه دادن به وی گفت: رئیس دفتر رئیس جمهور و مسئولان ریاست جمهوری  و منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما،به صورت لحظه به لحظه پیگیر حال پدرم و روند درمانی وی هستند. همچنین جمعی از اهالی سینما همچون رضا داودنژاد، آذر معماریان و جواد فرحانی کمک زیادی به حل برخی از مشکلات و تهیه داروهای مورد نیاز انجام داده‌اند. صدا و سیمای استان فارس نیز به صورت مستمر گزارش‌هایی را درباره وضعیت درمانی ایشان تهیه می‌کند.

 نوید الدین  دری با اشاره به اینکه عیادت‌ها و احوالپرسی‌های دوستان سینمایی باعث تقویت روحیه ضیاءالدین دری شده است، گفت: لیست بلندی از دوستانی که در طی این مدت لطف داشتند آماده کرده‌ایم که انشاءالله بعد از بهبودی کامل آن را منتشر و در حد توان خود مراتب قدردانی را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید از تیم پزشکی بیمارستان ابوعلی سینا شیراز بخصوص پزشکان ملک حسینی و نیک اقبالیان و همچنین کادر درمانی که در طی این مدت برای پدر من و همچنین سایر بیماران مورد نیاز که بدون هیچ چشم‌داشتی زحمت کشیدند، بسیار تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز