خبرگزاری کار ایران

شهردار چوئبده گفت:

بهسازی معابر شهر چوئبده به عنوان مهمترین اولویت عمرانی شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۶۹۲

شهردار چوئبده از بهسازی معابر شهر چوئبده به عنوان مهمترین اولویت عمرانی شهرداری در سال۹۷ یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، ناجی فرحانی‌صدر اظهار کرد: عملیات بهسازی معابر  شهر از کوی امام رضا(ع)(مسکن مهر ) که شامل: خاکبرداری، خاک و آهک ریزی، کوپال ریزی، بیس ریزی، احداث کانیوو جهت دفع آبهای سطحی، جدول گذاری، کف پوش گذاری و در نهایت آسفالت معابر مذکور با برنامه ریزی دقیق فنی و مالی است، آغاز شده و فاز اول آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از معابر کوی امام رضا(ع) بهسازی معابر کوی های امام حسن و امام حسین(ع) ادامه خواهد یافت.

شهردار چوئبده افزود: تعریض جاده میانی(امام خمینی(ره)) شامل پیاده رو سازی(جدول گذاری و کف پوش گذاری) احداث آیلند وسط، تعریض پل های انهار و آسفالت به عرض ۱۹ متر و طول ۸ کیلومتر و نیز روکش آسفالت جاده کمربندی(بلوار آیت الله خامنه ای) به عرض ۱۲ متر و طول ۸ کیلومتر از فعالیت های عمرانی شهرداری چوئبده در سال ۹۷ است.

فرحانی‌صدر گفت: ادامه پروژه بهسازی آرامستان شهر چوئبده، شامل: احداث غسالخانه، استقرار سردخانه اموات، احداث پارکینگ ۵۰۰۰ متر مربعی و احداث خیابان ورودی به عرض ۲۶ متر و طول ۳۰۰ متر طبق برنامه مدون در حال پیشرفت فیزیکی مطلوب است.

وی عنوان: درپوش منهول های دفع آب های سطحی که در حال حاضر ۲۰۰ عدد آن توسط نیروهای شهرداری در حال ساخت هستند، جهت ایمنی شهروندان و بهبود کیفیت بهداشتی محیط زیست آنان به زودی نصب خواهند شد.

شهردار چوئبده در خصوص پروژه دفع آبهای سطحی، بیان کرد: طرح مدون چهار ساله ای در حال اجرا است که با پایان اجرای آن پرونده مشکل مذکور برای همیشه بسته خواهد شد.

فرحانی‌صدر با بیان آغاز احداث فاز اول پارک هفت هکتاری تا پایان سال از افزایش مطلوب و رضایت بخش سرانه فضای سبز شهری به عنوان نزدیکی هر چه بیشتر به تحقق چشم انداز بیست ساله چوئبده یاد کرد.

وی با ابراز نارضایتی از امکانات رفاهی و تفریحی شهر، از در حال احداث بودن یک پارک محله ای و یک زمین چمن مصنوعی با وجود تنگناهای فراوان مالی شهرداری خبر داد.

شهردار چوئبده اعتبارات مالی پیش بینی شده برای اجرای پروژه های ذکر شده را بالغ بر یکصد و پنجاه میلیارد ریال دانست.  

فرحانی‌صدر در پایان افزود: دعای خیر مردم و حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر در کنار مساعدت‌های نمایندگان مجلس و مجموعه‌های وزارت کشور، سازمان منطقه آزاد اروند و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان چاشنی غنی و محرک خدمات رسانی شهرداری چوئبده بوده و امیدواری ما را برای تحقق سند چشم انداز ۲۰ ساله شهر بیش از پیش محکم تر خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز