خبرگزاری کار ایران

دو روی سکه خرید جدید تراکتورسازی؛

توانمند هم در زمین مسابقه و هم در تولید حاشیه!

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۵۸۱

خرید جدید تراکتورسازی در خط حمله حاشیه‌های زیادی در کارنامه‌اش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی به تراکتورسازی پیوست تا فصل جدید در این تیم بازی کند و امیدواری زیاد وجود دارد تا بتواند در ترکیب سرخپوشان تبریزی بدرخشد.

در مورد کیفیت این بازیکن تردیدهایی وجود دارد ولی بعضاً او را با مامه تیام استقلال مقایسه می‌کنند و عقیده دارند مهاجم در همان سطح است.

استوکس کارنامه خوبی دارد و مهاجم قابلی است و می‌تواند یک خرید خوب برای تراکتورسازان محسوب شود ولی کارنامه او از نظر گلزنی و آمار و ارقام هرچقدر خوب است، در جنجال و حاشیه‌سازی هم پر و پیمان بوده و همین می‌تواند برایش در ایران دردسرساز شود.

وی چند بار به دلیل بی‌انضباطی در دوران فوتبالش در تیم‌های مختلف تنبیه و جریمه شد و به دلیل همین مسائل تیم‌های زیادی در دوران فوتبالش عوض کرده است و معمولاً با جدایی او مخالفتی صورت نمی‌گرفته است.

اولین و مهم‌ترین حاشیه ایجاد شده توسط استوکس به درگیری فیزیکی این بازیکن برمی‌گردد. زمانی که در دوبلین حضور داشت دندان و بینی آنتونی برادلی را شکست، جریمه هنگفتی پرداخت و مدت‌ها درگیر محاکمه بود.

وی زمانی که در هیبرنیان عضویت داشت به دلیل سرپیچی از سرمربی و بی‌انضباطی توسط لنان اخراج شد. لنان با اعلام اینکه از استوکس نا امید شده است عنوان کرد دیگر امکان ادامه همکاری وجود ندارد.

وی پس از آن در آپولون یونان هم برای خودش دردسر ایجاد کرد به دلیل غیبت بی خبر در تمرینات با اقدام قانونی باشگاه مبنی بر اخراجش روبرو شد.

به هر صورت استوکس نشان داده بازیکن توانمندی است ولی پتانسیل رفتن به حاشیه را دارد و کنترل او کار سختی است که توشاک باید از پس آن بر بیاید.

تراکتورسازی فصل گذشته هم حاشیه‌های زیادی درون تیمش داشت و چاقوکشی در رختکن و درگیری با بازیکن حریف در هتل از جمله آن بود و حالا که تیم با خروج بازیکنانی که در آن حواشی دست داشتند روبرو شده بیش از هرچیزی نیازمند آرامش است و باید دید با خرید بازیکنی مثل استوکس موفق می‌شود به آن دست یابد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز