خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی در میانه:

اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها به معیشت مردم آسیب بزند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۶۹

وزیر کار گفت: اجازه نمی‌دهیم فشار تحریم به معیشت و زندگی اجتماعی مردم آسیب بزند.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با اشاره به اینکه کارگران از انقلابی‌ترین قشر جامعه با درک بالایی از انقلاب و ارزش‌های آن هستند، بر حمایت هر چه بیشتر از این قشر تاکید کرد. 

وی با اشاره به بیکاری بیش از ۳.۵ میلیون نفر در جامعه هستیم، گفت: باید با منعطف کردن سیاست کاری و بازار کار زمینه را برای اشتغالزایی هر چه بیشتر در جامعه فراهم کنیم. 

ربیعی با تاکید بر اینکه عدالت منطقه ای از مهمترین سیاست‌های دولت به شمار می رود، افزود: در زمینه اشتغال روستایی ۱۶۰ میلیارد ریال برای اشتغال میانه در نظر گرفته شده و از تسهیلات فراگیر نیز به طور قطع از سهم ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی استان اعتباری برای شهرستان میانه تخصیص خواهد یافت. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: از سوی صندوق کارآفرینی امید نیز سهمی در نظر گرفته خواهد شد که امیدواریم با تخصیص این اعتبارات وضعیت اشتغال شهرستان بهبود یابد. 

ربیعی حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، باغداری و بسته‌بندی را از زمینه های مهم برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: باید کانون توسعه میانه در شهرستان را تشکیل داده و به سمت آموزش فنی و حرفه ای روی آوریم تا بتوانیم به سمت بهبود اشتغال شهرستان پیش برویم. 

وی کاربرد روش‌های گذشته با توجه به تغییر وضعیت جامعه امروز را موجب شکست در امور خواند و گفت: دشمن درصدد شوراندن مردم علیه دولت بوسیله حربه تحریم است و سعی در کاهش اعتماد آنان به حاکمیت و دولت دارد اما به گفته رهبر معظم انقلاب ما می توانیم از تمامی این سختی ها و این دوران با موفقیت گذر کنیم. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید نماد حرکت و تلاش بوده و سپس از مردم انتظار تلاش و همراهی داشته باشند، گفت: مدارا و مهربانی با مردم، سبب افزایش اعتماد مردم به دولت می شود. 

وی تاکید کرد: ما نباید به فکر رفع مسائل بزرگ باشیم چون با این فکر نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم بلکه باید دنبال رفع مسائل کوچک و بازکردن گره‌های کوچک باشیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. 

ربیعی با شبانه‌روزی شدن پلی کلینیک تامین اجتماعی میانه و پرداخت وام‌های خرد برای مددجویان بهزیستی موافقت کرد و افزود: اگر شرایط مناسب بوده و مقدور باشد به احداث بیمارستان تامین اجتماعی در میانه اقدام خواهیم کرد اما در زمان حاضر تامین اجتماعی را در مناطق محروم گسترش می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز