خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

فلاحی در ریاست هیات والیبال استان اردبیل ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۱۹

نادر فلاحی رئیس فعلی هیات والیبال استان اردبیل با کسب 17 رای در سمت ریاست هیات والیبال استان اردبیل ابقا شد.

به گزارش ایلنا، با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل، نادر فلاحی رئیس فعلی هیات والیبال استان اردبیل با کسب 17 رای در سمت ریاست این هیات ابقا شد.

نادر فلاحی در این مجمع با بیان اینکه در چهار سال گذشته عملکرد ما دارای فراز و نشیب و جنبه‌های مثبت و منفی بود، گفت: در حال حاضر تجربه ما بیشتر شده و اگر در گذشته بیشتر روی جنبه کمی فعالیت شده است، برای دوره آتی به سمت کیفی‌سازی، تیم‌داری و پرورش استعدادهای درخشان در حوزه والیبال خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه خانواده ورزش و هیات والیبال استان همیشه با تمام وجود فعالیت کرده‌اند، افزود: اگر مدیریت خاص داشته باشیم، قطعا در رشته ورزشی والیبال حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

فلاحی با بیان اینکه از امسال با مشارکت شهرداری، صدا و سیما و ورزش و جوانان در دسته یک تیم خواهیم داشت، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم والیبال اردبیل در سطح ملی نقش ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل با بیان اینکه در چهار سال آینده آرزوی داشتن تیم در سوپرلیگ را برای استان اردبیل برآورده خواهیم کرد، گفت: ورزش اردبیل قطعا به سمت تعالی حرکت می‌کند و در همین راستا نقس سازنده را بهترین هدیه برای خود می‌دانیم و از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز