خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد:

مناطق گردشگری زیلایی بویراحمد نیازمند زیرساخت‌های اولیه است

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۱۲

فرماندار بویراحمد با اظهار گله‌مندی از نبود زیرساخت‌های اولیه در بخش زیلایی این شهرستان، اظهار داشت: از حوزه میراث‌فرهنگی استان انتظار داشتیم برخی زیرساخت‌های اولیه را در زیلایی فراهم کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شاهرخ کناری در نشست شورای آب و خاک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میراث فرهنگی استان باید در اماکن زیبای گردشگری زیلایی بویراحمد مانند دریاچه مورد زرد آلاچیق و سرویس‌های بهداشتی احداث تا مشکلات کنونی در این اماکن حل شود.

وی با بیان اینکه الان گردشگرانی که به این مناطق سفر می‌کنند دارای مشکلات متعددی هستند، اظهارداشت: مهمترین مناطق گردشگری زیلایی اکنون فاقد آلاچیق و سرویس‌های بهداشتی هستند.

فرماندار بویراحمد افزود: استحقاق زیلایی بویراحمد بیشتر از اینکه که هست، است ولی متاسفانه در بحث گردشگری به طور شایسته عمل نشده است.

کناری از تخصیص ۷۳ میلیاردتومان برای عمران و آبادانی زیلایی بویراحمد خبرداد و خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ میلیارد تومان این اعتبار در حوزه راه هزینه می‌شود.

وی گفت: از شروع شدن عملیات راه‌سازی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در زیلایی بویراحمد تشکر و امیدوارم سایر دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز تلاش خود را برای عمران و آبادانی زیلایی بویراحمد بکار ببندند.

فرماندار بویراحمد از فعال شدن برخی پروژه‌های کشاورزی با اجرای شبکه‌های برق در زیلایی این شهرستان هم سخن گفت و از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق  استان هم تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز