خبرگزاری کار ایران

به رغم ادعای رسانه‌های عبری‌زبان؛

فلسطینیان بر ادامه پرتاب بالون‌های آتش‌زا تأکید کردند

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۸۹۷

گروه فلسطینی موسوم به «یگان پهپادهای کاغذی و بالون‌های آتش‌زا» اعلام کرد که به پرتاب پهپادها و بالون‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین‌ ادامه خواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، گروه فلسطینی موسوم به «یگان پهپادهای کاغذی و بالون‌های آتش‌زا» در نوار غزه، امروز- چهارشنبه- اعلام کرد که «به پرتاب پهپادها و بالون‌های آتش‌زا به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین‌ مجاور با غزه ادامه خواهد داد».

این گروه در بیانیه‌ای تصریح کرد: «یگان‌های ما از صبح امروز برای آماده‌کردن بالون‌‌های‌شان جهت پرتاب کردن به سمت سرزمین‌های اشغالی‌مان، خارج شده‌اند تا به همگان اثبات کنند که از احدی دستور نمی‌گیرند و مقاومت مسالمت‌آمیز ما تحقق خواسته‌های‌مان و لغو محاصره ادامه خواهد یافت».

این گروه مذکور گزارش‌های رسانه‌های چاپ رژیم صهیونیستی که ادعا کرده‌اند «حماس برای توقف پرتاب پهپادها و بالون‌های آتش‌زا اقدام خواهد کرد و بدین منظور نیروهایش را در منطقه مجاور مستقر کرده است»، رد کرد و متذکر شد که «این ادعاها با هدف تخریب کردن روحیه (پرتاب‌کنندگان) مطرح شده و این اخبار کاملا بی‌اساس است».

رسانه‌های عبری‌زبان امروز اعلام کردند رهبران سیاسی اسرائیل از محافل نظامی این رژیم خواسته‌اند در صورت متوقف نشدن پرتاب بالون‌های آتش‌زا و پهپادهای کاغذی از نوار غزه، برای جنگی گسترده در این باریکه آماده شوند.

به ادعای این منابع، مقام‌های اسرائیلی پیام‌هایی به جنبش حماس، از طریق دستگاه‌های اطلاعاتی مصر ارسال کرده و حماس نیز از طریق همین میانجیگر پاسخ داده است. به ادعای این شبکه تلویزیونی، حماس مفهوم پیام‌ها را متوجه شده و نیروهای خود را به منظور جلوگیری از پرتاب بالون‌های آتش‌زا مستقر کرده است.

نیروهای اسرائیل، روز گذشته بعد از پرتاب شدن ده‌ها بالون آتش‌زا به امتداد مرزها، محاصره نوار غزه را تشدید کرد‌ه‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز