خبرگزاری کار ایران

پیرس: امری بهترین خرید آرسنال در تابستان بود

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۹۸

رابرت پیرس می‌گوید، انتصاب اونای امری به عنوان سرمربی جدید آرسنال را اتفاق ویژه تابستانی برای طرفداران این تیم دانست.

به گزارش ایلنا، هفته گذشته اونای امری لوکاس توریرا و متئو گوندوزی به عنوان چهارمین و پنجمین خرید تابستانی رئال مادرید معرفی شدند. پیش از این سه بازیکن استقان لیخشتاینر، سوکراتیس پاپاستوتوپولوس و برن لنو به عنوان بازیکنان جدید آرسنال به هواداران معرفی شده بودند.

با این حال رابرت پیرس معتقد است خرید اونای امری برای آرسنال که سابقه هدایت تیم‌های سویا و پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد، اتفاق ویژه تابستانی برای توپچی‌های لندنی است. پیرس به اسکای نیوز گفت: بهترین خرید برای من امری است، البته من به بازیکنان جدید هم اعتقاد دارم. او در اسپانیا و فرانسه به قهرمانی رسید. او تجربه زیادی دارد و آرسنال و او امیدوار هستند تا در فصل آینده به موفقیت برسند. 

او درپاسخ به این سوال که آیا آرسن ونگر زمان زیادی روی نیمکت این تیم حضور داشته است، گفت: نه، من آرسن ونگر را می‌شناسم. او شخصیت بزرگی دارد و مربی خوبی است. او فشار زیادی را تجربه کرد و باید به او خست نباشید گفت. برای من لذت بخش بود که با او همکاری داشته باشم. "مهمترین چیز برای طرفداران آرسنال این است که بگوییم:"برای همه چیز از تو متشکریم، آرسن ونگر."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز