خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهور:

روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان برای ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۶۰۲

رئیس‌‌‌‌‌جمهور با حضور سرزده در منزل جواد جعفری قدوسی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، با این جانباز سرافراز و خانواده‌شان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه‌شنبه در این دیدار با تجلیل از ایثار و جانفشانی این جانباز گرانقدر و صبر و فداکاری همسر و والدین ایشان گفت: همه این ایثارگری و فداکاری‌ها در راه پیروی از راه امام حسین(ع) و خالصانه بوده و خداوند اجر و پاداش بی‌شماری برای آن وعده داده است.

رئیس‌‌جمهور روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: این روحیه برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می‌دانیم.

روحانی برای ملت ایران و رهبری عزیز سلامتی و سرافرازی مسألت و تصریح کرد که عشق و علاقه ملت ایران به خاندان رسالت پایدار خواهد بود.

رئیس‌‌جمهور با تجلیل از تلاش و فداکاری والدین جانبازان و ایثارگران خاطرنشان کرد: شما والدین گرانقدر با تربیت اسلامی و صحیح خود، از سهم و اجر زیادی در پیشگاه خداوند متعال برخودار هستید و برای همه شما سلامتی آرزو دارم.

در این مراسم که حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

جواد جعفری قدوسی در سن ۱۶ سالگی و در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس به درجه جانبازی نایل آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز