خبرگزاری کار ایران

مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد؛

پلمپ ۶ واحد درمانی غیرمجاز در آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۳۳۱

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان، گفت: در ۳ ماهه اول سال ۱۳۹۷ بیش از ۲۸۳ مورد بازدید از مراکز تشخیصی- درمانی سرپایی حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید قاسم سعیدی اظهار داشت: مدیریت نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان عملکرد مراکز تشخیصی و درمانی  در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان را به دقت تحت نظر دارد و برای جلب اعتماد مردم و احقاق حقوق بیماران و جامعه پزشکی  از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد داشت.

وی گفت: عدالت‌محوری و پایبندی به اخلاق حرفه‌ای، تشویق و ترغیب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت به ارتقای کیفیت و ایمنی خدمات تشخیصی و درمانی  و پاسخگو بودن  به گیرندگان خدمت را از مهمترین سیاستهای  نظارتی دانست.

سعیدی افزود: برخورد  قانونی با متخلفان این حوزه  که با انجام فعالیت های غیر مجاز باعث آسیب به بیماران می‌شوند نیز درچارچوب مقررات با جدیت انجام می‌شود و در این راستا در 3ماه ابتدای سالجاری 6 مرکز غیرمجاز درمانی در سطح شهرستان آبادان پلمپ و 16 پرونده تخلف به کمیسیون ماده 11، امور حقوقی و هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی ارجاع شده است.

این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: بررسی دفاتر کار، مطب‌ها و کلینیک‌ها از لحاظ داشتن استانداردهای بهداشتی و ارایه خدمات رفاهی، بررسی مدارک و پروانه‌های قانونی پزشکان و پیراپزشکان از لحاظ تاریخ و داشتن مجوز فعالیت و رعایت تعرفه‌های مصوب انجام خدمات تشخیصی و درمانی در این بازدید‌ها بررسی می‌شود.

گفتنی است در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان  بیش از 300مرکز تشخیصی، درمانی بخش خصوصی و غیردولتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز