خبرگزاری کار ایران

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور استانهای سازمان تامین اجتماعی کشور:

تامین اجتماعی در نوک پیکان جنگ اقتصادی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۱۵۸

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور استانهای سازمان تانین اجتماعی کشور گفت:تامین اجتماعی در نوک پیکان جنگ اقتصادی قرار دارد.

به گزارش ایلنا از ساری،حسین جودکی امروز در مراسم بزرگداشت سازمان تامین اجتماعی در ساری اظهار داشت: در بحث معرفی سازمان تامین اجتماعی در مواقعی استراتژی خاصی نداشتیم و نبودن آن گاهی به ما ضربه وارد کرده است.

وی افزود:همچنین جاهایی هم سازمان را پولدار معرفی کردیم و هر کجا مشکلی برای صنعت و دیگر صنایع به وجود آمد به این سازمان مراجعه کردند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور استانهای سازمان تانین اجتماعی کشور خواهان جلوگیری از تصویب قوانین آسیب رسان به سازمان تامین اجتماعی شد.

جودکی گفت: میدانم که امروز با چه شرایط سختی مواجه هستید؛ درگیر یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و نوک پیکان و خط مقدم حمله قرار داریم.

وی افزود: در منابع و مصارف دشواری هایی را برای همکارنمان ایجاد می کنند همه جدیت ما این است که این مشکلات به مردم سوق و تحمیل نشود.

جودکی گفت: باید در مرحله گذر و عبور کاری کنیم تا استرس های ناشی از جنگ اقتصادی در مردم تاثیری ایجاد نکند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی امور استانهای سازمان تانین اجتماعی کشور ادامه داد: در چنین شرایطی همدلی و مدیریت مشارکتی می تواند ما را از این شرایط عبور بدهد و خروجی آن رضایتمندی برای مخاطبین باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز