خبرگزاری کار ایران

چهار ستاره در آستانه اتمام طولانی‌ترین فصل ممکن

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۵۴

چهار بازیکن با پایان جام جهانی طولانی ترین فصل دوران حرفه‌ای خود را به پایان می‌رسانند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، حدود یازده ماه و شش روز پیش، سوپر جام یوفا بین منچستریونایتد و رئال مادرید بود تا فصل مربوط به پل پوگبا، لوکا مودریچ، رافائل واران و متئو کواچیچ اینگونه آغاز شود. با حرکت سریع از 9 آگوست 2017 به 15 جولای 2018 این بازیکنان حالا در فینال جام جهانی روسیه حضور دارند. 

امروز با گذشت 342 روز از شروع تمرینات بازیکنان رئال مادرید واران، مودریچ و کواچیچ این شانس را دارند تا در این بازه زمانی چهارمین جام را کسب کنند.

بین مودریچ و واران هر کدام آنها امشب جام قهرمانی را بالای سر ببرند، موفق می‌شوند به یازدهمین جام از سال 2014 دست پیدا کنند. در واقع مودریچ چهار سال پیش جام باشگاه‌های جهان به همراه رئال را از دست داد و واران هم همچنین دربازی که فرانسه در فینال یورو 2016 مقابل پرتغال به دلیل مصدومیت غایب بود. اما حالا هر کدام از آنها فرصت مناسبی برای تاریخ سازی دارند.

کواچیچ به مراتب کمتر از دو ستاره دیگر رئال مادرید قهرمانی را تجربه کرده است. او به همراه رئال مادرید هفت جشن قهرمانی را دیده و خیلی کمتر در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز