خبرگزاری کار ایران

سعید نادری، عضو شورای شهر اراک :

اداره ورزش و جوانان ، نیازمند ترمیم در حوزه جوانان است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۴۶۴

نادری عضو شورای شهر اراک خواستار ترمیم حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان شد.

به گزارش ایلنا از اراک سعید نادری، عضو شورای کلانشهر اراک در نشست عصر امروز صحن علنی با حضور حقدادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر این مطلب افزود : بسیاری از برنامه‌ها و فعالیت های مربوط به حوزه جوانان که در بسیاری از استان ها و شهرهای دیگر مورد توجه است، متاسفانه در شهر اراک مورد بی توجهی قرار گرفته و تعطیل است. 

او تصریح کرد: علاوه بر این به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، ضرورت افزایش نشاط اجتماعی در میان جوانان به شدت احساس می شود و لازم است انرژی مضاعفی به مدیریت این بخش که بایست پاسخگوی انتظارات به حق این قشر مهم از جامعه باشند، تزریق شود.

نادری ادامه داد: متاسفانه سالهاست پرداختن به دغدغه ها و مسائل حوزه جوانان، به عنوان یک وصله ناجور بر پیکره وزارت ورزش و جوانان قرار داشته که امیدواریم زمزمه های احیای سازمان جوانان که مدتهاست شنیده می شود، محقق شود. 

 موانع و مشکلات فعالیت مجدد باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، بایست سریع تر برطرف شود.

 این عضو فراکسیون امید شورای کلانشهر اراک در بخش دیگری از صحبت های خود بیان داشت: استاندار محترم و نمایندگان مردم اراک در مجلس بارها قول پیگیری و رفع مشکلات موجود برای فعالیت مجدد باشگاه شهرداری را داده اند اما همچنان این وعده ها محقق نشده که انتظار داریم برای انجام آن عزم جدی وجود داشته باشد.

نادری با طرح این سوال که چرا تنها شهرداری اراک از باشگاه داری منع شده در حالی که حدود 20 شهر در کشور مجاز به انجام آن هستند  افزود: با وجود اینکه شورا در بودجه امسال شهرداری مبلغ 20 میلیارد ریال برای شروع فعالیت باشگاه شهرداری اختصاص داد، اما ماه ها از زمان مقرر برای ثبت نام تیم ها برای حضور در لیگ ها سپری شده و همچنان این مسئله بلاتکلیف مانده ، این در حالی است که مشکل ادامه فعالیت باشگاه شهرداری ساوه حل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز