خبرگزاری کار ایران

مدیر کل نشر و توزیع مواد آموزشی در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز تصمیمی برای ثبت‌نام مجدد کتب درسی برای جاماندگان گرفته نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۱۲۱

مدیر کل نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان آموزش و پرورش گفت: هنوز تصمیمی برای ثبت‌نام مجدد کتب درسی برای جاماندگان گرفته نشده‌است و برای تصمیم‌گیری باید با استان‌ها و بخش‌های دیگر هماهنگی صورت بگیرد.

محمد رضا امینی، مدیر کل نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب گفت: برای پایه دوم تا ششم فعلا هیچ تصمیمی گرفته نشده و هر تصمیمی هم گرفته شود، از طریق رسانه‌های گروهی و سامانه‌های فروش اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در هر صورت ما یک فرجه سه هفته‌ای را در نظر گرفته بودیم تا آن دسته از والدین دانش آموزانی که از ثبت نام کتب درسی جا مانده‌اند، از این فرصت استفاده کنند اما برخی افراد اقدام نکردند. در حال حاضر هم هیچ تصمیم گیری برای این دسته از والدین نشده است.برای تصمیم گیری باید با استان‌ها و بخش‌های دیگر هماهنگی صورت بگیرد.

امینی ادامه داد: در حال حاضر در سامانه ثبت نام دانش آموزان کلاس اول ابتدایی، پایه دهم، فنی‌حرفه‌ای و کاردانش می‌توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند.در ابتدا دانش آموزان باید ثبت نام را انجام بدهند و بعد از ثبت نام باید از طریق سامانه فروش یا به صورت فردی توسط والدین دانش آموز یا خودشان و یا حتی گروهی در مدرسه اقدام به ثبت نام کتب درسی کنند.

مدیر کل نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان آموزش و پرورش در پایان افزود: سفارش کتاب برای پایه دوم تا ششم ابتدایی تا 18 خرداد ماه زمان داشت که بعد از آن در تاریخ ۸ تیر ماه نیز به مدت سه هفته تمدید شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز