خبرگزاری کار ایران

امیدوارم با تعامل تاریخ سوپرجام را تغییر دهیم

عبداللهی: تیام و جباروف دوست دارند در استقلال بمانند

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۹۸۰

سرپرست تیم استقلال تهران درخصوص تمدید قرارداد تیام و جپارف صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نصرا... عبداللهی سرپرست تیم استقلال شرایط این تیم را در اردوی ترکیه خوب توصیف می‌کند و اعتقاد دارد اگر تیم به مرز هماهنگی برسد، آنها عملکرد خوبی در لیگ هجدهم خواهند داشت.

با سرپرست آبی‌ها درخصوص شرایط تیم، جدایی ابراهیمی و همچنین شرایط بازی سوپرجام صحبت کردیم.

در مورد شرایط استقلال صحبت کنید.

شرایط خوب است. یک بازی دوستانه را پنجشنبه شب برگزار کردیم. حالا درست است که نتیجه را واگذار کردیم اما شفر و کادر فنی از انجام این بازی راضی بودند. قطعا انجام این بازی‌ها می‌تواند به هماهنگی هرچه بیشتر تیم کمک کند.

قبول دارید تیم‌تان هنوز کامل نیست؟

باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مورد نیاز کادر فنی است. به نظرم نگرانی‌ای از این بابت وجود ندارد. درست است که هواداران نگران هستند و ما هم به آنها حق می‌دهیم اما یادشان نرود که همیشه استقلال در نقل و انتقالات توانست یارگیری خوبی داشته باشد. اگر نگاه کرده باشید، در این چند سال اکثر بازیکنانی که مورد نیاز کادر فنی بوده‌اند جذب شدند.

اما ابراهیمی از استقلال جدا شد. قبول دارید به ضرر تیم‌تان شد؟

خب ابراهیمی بازیکن بسیار بزرگی بود اما من اعتقاد دارم قرار هم نبود تا ابد در استقلال بماند. ما خیلی دوست داشتیم او باز هم در خدمت تیم باشد اما تصمیم گرفت که جدا شود و ما هم برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وضعیت تیام و جباروف به کجا رسید؟

قرار است مدیرعامل باشگاه امروز به ترکیه بیاید و تا جایی که من می‌دانم هر دوی این بازیکنان دوست دارند در استقلال بمانند و فکر می‌کنم مشکلی بابت حضور آنها در استقلال برای فصل آینده وجود نداشته باشد.

این روزها فدراسیون خواهان برگزاری سوپرجام در تاریخ 29 تیر ماه است در حالی که شفر مخالف این موضوع است.

به نظرم شفر حق دارد که نگران انجام این بازی باشد چون تیم هنوز به مرز آمادگی نرسیده و ممکن است باعث آسیب‌دیدگی بازیکنان در آستانه مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باشد. امیدوارم بتوانیم با تعامل تاریخ این بازی را تغییر دهیم.

وضعیت قرارداد میثم تیموری و آقاخان به کجا رسید؟

منتظر جواب تست پزشکی آنها هستیم و اگر از سوی کادر پزشکی تایید شوند، با آنها قرارداد خواهیم بست.

مسابقات جام جهانی هم به مراحل حساس خود رسید.

دیگر دو بازی تا پایان بازی‌ها باقی مانده است. تا زمانی که وقت داشته باشیم این بازی‌ها را تماشا می‌کنیم. فکر می‌کنم سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و به نوعی یک کلاس آموزشی به شمار می‌رفت. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد کرواسی به فینال این مسابقات راه یابد.

خودت طرفدار کدام تیم بودی؟

من به شخصه دوست داشتم برزیل به مرحله نهایی صعود کند اما آنها دچار بدشانسی شدند. البته بلژیک را هم تیم خوبی دیدم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز