خبرگزاری کار ایران

قادریان:

سازمان تامین اجتماعی در مرز بحران قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۷۱۲

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان همدان تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در مسیری حرکت می‌کند که اگر فکری به حالش نکنند به نابودی کشیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین قادریان در نشستی که  با حضور حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و تشکلات کارگری در خانه کارگر استان همدان برگزار شد، گفت: تداوم آرامش و ثبات در سازمان تأمین اجتماعی مورد انتظار همه بازنشستگان در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه اموال تامین اجتماعی بیت‌المال نیست بلکه حق‌الناس است، اظهار داشت: وضعیت سازمان تامین اجتماعی به جایی کشیده شده که برای پرداخت حقوق باید وام بگیرد. سازمان تامین اجتماعی حال و روز خوشی ندارد و باید مسئولان فکر جدی بحالش بکنند.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌‌‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان همدان افزود: همسان‌‌‌‌سازی و افزایش حقوق و درمان سه مشکل اساسی بازنشستگان تامین اجتماعی است.

قادریان با بیان اینکه بازنشستگان و مستمری‌‌‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان همدان از وعده‌‌‌های پوچ مسئولان خسته شده‌‌‌اند، تصریح کرد: آنچه مسلم است، قشر بازنشسته از جمله اقشار آسیب‌‌‌پذیر جامعه محسوب می‌‌‌شود که همچنان در جستجوی داشتن زندگی بدون دغدغه، روزها را یکی پس از دیگری پشت سر می‌‌‌گذارند و جای سوال دارد که چنین افرادی چرا باید بازیچه وعده‌‌های مسئولان قرار گیرند.

وی ادامه داد: بازنشستگان همان کسانی هستند که سال‌های سال بدون اعتراض و گله‌‌‌ای در جهت اعتلای دولت و نظام خدمت کرده و عمر و جوانی خود را سپری کرده‌‌‌اند و حالا پس از ۳۰ سال فعالیت امید به مسئولانی دارند که تنها به وعده و شعار متکی شده‌‌اند.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌‌‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان همدان اضافه کرد: اکثر مشکلاتی که بازنشستگان و سالمندان با آن مواجه هستند، به دلیل نیاز مالی و مشکلات اقتصادی است و اینکه دخل و خرج آنها با هم همخوانی ندارد به همین دلیل توانایی پاسخگویی نیازهای بهداشتی و مراقبتی خود را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز