خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علم و صنعت و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۴۱۸

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور امضاء شد.

در حاشیه اولین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش خودرو تیرماه 97 تهران واقع در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه علم و صنعت ایران و انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور با هدف همکاری صنعت قطعه سازی و دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه علم و صنعت در بومی‌سازی دانش فنی و فن‌آوری تولید قطعات کشور امضاء شد.

با امضاء تفاهم‌نامه حاضر سیستم طراحی و تحقیق و توسعه برای شرکت های قطعه‌ساز، در قالب عقد قراردادها مشترک همکاری با دانشگاه علم و صنعت فراهم می‌شود. امکان طراحی قطعات در راستای کاهش وابستگی خارجی و استقلال علمی و فنی ایجاد خواهد شد.

در همین راستا درحاشیه این نمایشگاه قرارداد همکاری فی‌مابین شرکت قطعه‌سازی پروزن و پیک افروز غرب با دانشگاه مذکور امضاء شد و با توجه به نزدیکی به شروع تحریم آمریکا و لزوم بومی‌سازی دانش قطعه‌سازی و خودرو سازی امید است شاهد نزدیکی بیش از پیش صنعت و دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز