خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس «ردپای نور» در اردبیل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۷۱

فراخوان نمایشگاه گروهی عکس «ردپای نور» در قالب نمایش عکس‌های منتخب با موضوع مناجات و نیایش در ماه رمضان در اردبیل منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی زمزم  در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از سوی حوزه هنری و دفتر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با هدف توجه به لحظات باشکوه و ناب مناجات و نیایش در ماه مبارک رمضان بویژه در شب‌های قدر و نماز عید سعید فطر و نمایش وحدت و یکپارچگی امت اسلام و پویایی جریان عکاسی و گردآوری آثار ارزشمند عکاسان استانی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: براساس فراخوان نمایشگاه تجلی جلوه‌های عبادت و معنویت در شهر و روستاهای استان همزمان با شب‌های قدر و نماز عید فطر،  انعکاس وحدت و انسجام اسلامی در آئینه‌ عبودیت و بندگی، نشان دادن نیایش و مناجات در ماه رمضان و.. از محورهای نمایشگاه عنوان شده است.

زمزم ادامه داد: شرکت در نمایشگاه برای تمام عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد بوده و عکاسان می‌توانند بهترین آثارخود را در گرایش مستند اجتماعی به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در حوزه هنری استان اردبیل ارسال کنند.

امام جمعه اردبیل خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این نمایشگاه حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه جاری، داوری آثار ۱۸ مردادماه، اعلام اسامی پذیرفته شدگان ۲۰ مردادماه و افتتاحیه نمایشگاه ۳۰ مردادماه همزمان با روز عرفه (روز نیایش) در نگارخانه خطایی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز