خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت معادن ذغال‌سنگ البرز شرقی مطرح کرد؛

اتفاق رخ داده در معدن فقط یک مصدوم داشت/عملکرد نادرست برخی رسانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۰۲

منصور شریف گفت: بر اثر سقوط یک سنگ و برخورد آن با استخوان لگن یکی از کارگران پیمانکاری در تونل کلاریز متعلق به شرکت معادن ذغال‌سنگ البرز شرقی، وی مصدوم شد اما حال او هم‌اکنون مساعد است.

منصور شریف (مدیرعامل شرکت معادن ذغال‌سنگ البرز شرقی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حادثه صبح امروز در تونل «کلاریز» متعلق به «شرکت معادن ذغال‌سنگ البرز شرقی» گفت: بر اثر سقوط یک تکه سنگ و برخورد آن با استخوان لگن یکی از کارگران پیمانکاری در تونل کلاریز، یک نفر از کارگران پیمانکاری مصدوم شده است.

وی با بیان اینکه کارگر مصدوم شده «ابراهیم روشنائیان» نام داشت و هم‌اکنون در بیمارستان دامغان در حال مداواست، گفت: حال کارگر مصدوم شده خوب است اما برخی سایت‌های خبری به گونه‌ای به حادثه پرداخته‌اند که انگار اتفاق ناگواری در تونل اتفاق افتاده است.

شریف درباره تعداد کارگران این تونل گفت: کلاریز ۲۵۰ کارگر پیمانکاری دارد اما به صورت کلی شرکت معدن ذغال‌سنگ البرز شرقی ۶۵۰ کارگر پیمانکاری دارد و یک هزار و ۱۰۰ کارگر هم به صورت مستقیم برای شرکت کار می‌کنند.

مدیرعامل شرکت معادن ذغال‌سنگ البرز شرقی افزود: لازم است که اضافه کنم شرکت ذغال‌سنگ البرز با توجه به تعداد پرسنلی که دارد یکی از متبحرترین تیم‌های امداد و نجات را در معادن خود مستقر کرده است که به سایر شرکت‌ها هم در هنگام حادثه کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز