خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی؛

دومین کنگره دانش‌آموزی ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۰۲۱

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی از برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی از تاریخ 24 تا 27 تیرماه سال‌جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد روشنی رئیس سازمان دانش‌آموزی از برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ تیرماه سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: این کنگره با حضور مسؤولان و با هدف تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و راهبردی سازمان دانش‌آموزی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی برگزار می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی جامعه و زمینه‌سازی برای بسط مشارکت فعال اعضاء، مدرسان و مسؤولان در تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی سازمان از دیگر اهداف برگزاری دومین کنگره دانش‌آموزی سازمان است.

روشنی ادامه داد:‌ از جمله برنامه‌های این کنگره شامل کارگروه‌های تخصصی، برپایی جلسات هم‌اندیشی، برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های اجتماعی،‌ بیان دیدگاه‌های نمایندگان اعضاء، مربیان و مدرسان مجامع و غیره است.

وی گفت: اعضای کنگره دانش‌آموزی متشکل از دبیران مجامع شش‌گانه استان‌ها(اعضا، مربیان و مدرسان خواهر و برادر) به تعداد 64 دانش‌آموز، 64 مربی و 64 مدرس پیشتاز و همچنین 32 نفر از مدیران استان‌های سازمان دانش‌آموزی سراسر کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز