خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم حمایت بیشتر دولت از حوزه سلامت لرستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۹۹۸

استاندار لرستان بر لزوم حمایت بیشتر دولت از حوزه سلامت استان تاکید کرد.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، سیدموسی‌خادمی در مراسم افتتاح بیمارستان روانپزشکی‌مهر، وزیر بهداشت و درمان را معمار نظام جدید حوزه سلامت در کشور عنوان کرد و افزود: وی از شاهکارهای دولت تدبیر و امید و دولت دوازدهم به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان کارهای خوب و بزرگی در کشور انجام گرفته است، ادامه داد: امیدواریم آن‌چیزی که تابه حال مدنظر و از برنامه‌های وزیر و وزارتخانه بهداشت و درمان بوده به نتیجه رسیده باشد.

خادمی با اشاره به اینکه حضور ایشان می‌تواند باعث تحول حوزه سلامت در استان شود، بیان کرد: مردم قطعاً شکرگزار این خدمات خواهند بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در حوزه بهداشت استان انجام گرفته است اما به دلیل عقب‌افتادگی تاریخی در لرستان اقدامات زیادی مانده تا به نورم کشوری برسیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی دچار مشکل می‌شود استان‌های کمتر توسعه یافته آسیب پذیرتر هستند.

خادمی گفت: انتظار داریم با نگاه عدالت محوری و توازن منطقه‌ای و دیدی خاص به لرستان، شاهد اقدامات بیشتری در حوزه سلامت باشیم.

مدیر ارشد لرستان گفت: امیدواریم که با احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی جایگزین شهدای عشایر، کلنگ‌زنی بیمارستان دورود و کوهدشت به همراه حمایت وزیر و پیشنهادات جدید مالی، بتوانیم لرستان را از لحاظ سخت افزاری به نورم کشوری برسانیم.

وی اظهار کرد: اطمینان داریم که با نیت و توجه وزیر بهداشت و ابتکارات خاصی که در حوزه بهداشت دارند این مسائل حل شده و شرایط سختی که برای پروژه‌ها ممکن است ایجاد شود؛ کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز